2013. október 19., szombat

Clarie's Denim look




Első Clarie's lakkom amit Erikától kaptam,sikerült eltalálni az ízlésem.
Eddig csak másoknál láttam ezt a márkát,itt olaszban ez nem igazán kapható,de csak elvétve,nálunk itt a közelben nincs. Sajnálom,mert tuti vennék még belőle.
Viszont így 3 sor után lelövöm a poént,az a lakk fantasztikus!

Denim look igazi jeans hatást ígér,kiváncsi voltam milyen.
Egy rétegben tökéletesen fedett,hamar megszáradt,finishe matt.
Nagyon tetszik benne,hogy tényleg olyan mintha egy jeans lenne a körmömön,mattsága ellenére nagyon szép,a csillogók teszik különlegessé.
A képeken egy réteg látható át sem kentem mégegyszer mert teljesen feleslegesnek éreztem.






Erre nyomdáztam is,kiváncsi voltam fedőlakkal és nyomdázva milyen lesz.
Moyou paletta egyik mintáját választottam ki,egy kockás mintát.








Felhasznált lakkok 


Opi Base
Clarie's denim look egy réteg
Konad kék lakk
Moyou Princess collection 13
Pupa top coat



Kedvelitek a Clarie's lakkokat?


10 megjegyzés :

  1. fúúú, tényleg nagyon király ez a lakk :)) már sokszor szemeztem vele a claire's állványok előtt, lehet most már tényleg becsúszik a kosaramba! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a bőr hatású lakkjai is tetszenek,abból tuti veszek pár színt. :) de ezt ajánlom,nagoyn szuper!

      Törlés
    2. Igen, azok is érdekelnek engem is! :) :) Főleg, mióta vettem egy Maybelinne Colorama bőr hatású lakkot, és elég fura volt.. Azért tetszett, de kíváncsi vagyok, milyen a Claire's-é :D

      Törlés
    3. JAAA hogy van olyan is? :D köszi az infót :):)

      Törlés
  2. Jó ez a lakk, és a kockás nyomdázás is szuper lett!

    VálaszTörlés
  3. Ez nem igazán tetszik önmagában, máson már láttam. A színe persze jó. A nyomdázással viszont nagyon feldobtad!! Szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszi:) persze egy lakk máson mindig másképpen mutat,nekem is van egy csomó olyan szín amit magamon el sem tudok képzelni,viszont másnak meg jól áll.

      Törlés
  4. Örülök,hogy tetszik a lakk!:)
    Nagyon jó lett a kockás nyomdával:)
    Bár nélküle is nagyon jól mutat szerintem.

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon szeretem ezt a lakkot és meglepően jól is bírta a strapát!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!