2013. október 16., szerda

Color Club-965 Style icon




Ezzel a csodás bordó lakkal meggyűlt a bajom,mert színét nem igazán tudtam rendesen lefotózni.Kb 50 képet csináltam mindegyik képen más és más lett. :D
Visszanézve a képeket,valahol tiszta pirosnak tűnt,pedig nem is az. Ezeken a képeken élethűek a színek,olyanok mint felkenve.
Color Club Style icon tavalyi kollekció darabja volt,pont ősszel jelent meg,és elkerülte a figyelmem. Kedvelem a Color club lakkokat,szuper gyorsan száradnak és tartósak is.




Felkenve nagyon szép,pont az a bordó árnyalat ami nekem nagyon tetszik.
2 rétegben szuperül fed,hamar szárad,fényes a finishe.





Erre nyomdáztam is illetve pontózóval ügyködtem. Erre a manikűrre leveleket nyomdáztam,majd matt fedőlakkal lekentem.Valamiért erről a színről nekem egy matt manikűr jut az eszembe,szerintem így a levelek nagyon harmónikusak lettek.










Tökéletes őszi manikűr szívesen viselek bordó lakkot sárgával.


Felhasznált lakkok és kellékek

China Glaze Base
Color club Style icon 2 réteg
Pontozó Cheeky
Essence matt top coat
Bundle monster Bm-H11 paletta egyik mintája
Konad sárga lakk




kedvelitek a bordó lakkokat?




17 megjegyzés :

  1. Díszítés nélkül is nagyon szép, igazi elegáns bordó!
    De úgy látom, a te körmeid sosem unalmas egyszínűek, mindig feldobod őket valamivel :) Nagyon ízléses!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm örülök hogy tetszik. Nagyon ritkán egyszínű. Ha mégis az, akkor valami baj van velem :-D

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez a lakk tényleg vonzza magával a mattságot, nekem úgy picit jobban is tetszik, de önmagában is meseszép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. matton nekem is jobban tetszik:) szerintem úgy olyan sejtelmes,vagy nem is tudom .valamiért most tényleg kivételesen matt a nyerő nálam is :)

      Törlés
  4. Még nincs ilyen márkájú lakkom, de ebben a színben szívesen elfogadnám...:) A minta pedig nagyon tetszik,tényleg igazi őszi manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig nagyon szuper. szerintem verhetetlen a holo lakkjuk.

      Törlés
  5. nekem a vörösbor jutott eszembe erről a színről. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép színe van a lakknak! És a leveles minta is annyira cuki! :) Mindig olyan szép mintákat tudsz kiválasztani. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj köszi :) örülök,hogy tetszik:) pedig ha tudnád,általában sokat vacilálok melyik minta legyen.szerintem erre megy el a legtöbb idő. :D

      Törlés
  7. Váóó dögös vörös, nagyon szép szín! :)

    VálaszTörlés
  8. Önmagában is nagyon szép színe van ennek a lakknak!
    De matton a sárga levelekkel,nagyon érdekessé tetted!
    Nagyon szép mani lett.:)

    VálaszTörlés
  9. A minta nélküli swatch arra a szuperszónikus SAUSKA cabernet sauvignon-ra emlékeztet, amit a mai vacsorámhoz fogyasztottam el :) Isteni volt! Őszinte leszek, annak nemcsak a színe tetszett ;)
    Ügyes megoldás volt a nyomdázás is, jó ez a lemez :)

    VálaszTörlés
  10. Jó kis szÍn. Tetszik az is, ahogy színeket vegyíted :)

    VálaszTörlés
  11. Matt vörös mindig jöhet. Most is a körmeimen az van nekem is, csak szerényebb változatban :D

    VálaszTörlés
  12. Ó, hogy ez milyen gyönyörű :) Imádom a bordó lakkokat :))

    VálaszTörlés
  13. Szép ez a bordó, és ezek a zöld levelek rajta... <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!