2013. október 2., szerda

Díjakat kaptam :)


Ismét kaptam két díjat amit köszönöm szépen :)
Mivel nálam ez a díj megakad,mert nem szeretném továbbküldeni senkinek sem,viszont a kérdésekre szívesen válaszolok.

Az első díjat Liza lakkjai-től kaptam

A kérdései


1. Van olyan beceneved, amit csak néhány ember ismer?
2. Hány naponta fested a körmöd?
3. Mi volt a kedvenc nyaralásod?
4. Van példaképed? Ki az?
5. Mi az, amit semmi pénzért nem tennél meg?
6. Mi a kedvenc manikűröd a saját blogodról?
7. Mi  kedvenc manikűröd valaki más blogjáról?
8. Hogy szeretnéd hívni a gyerekeidet?
9. Mi a kedvenc sütid?
10. Szerinted melyik a tökéletes csillámos, vagy valamilyen fedőlakk?
11. Mész a glamour-napokon vásárolni? :D


Válaszaim


  1. Van :)
  2. Szinte minden nap :D mostanában kevesebbet mert nem sok időm van erre.
  3. Venezuelában voltam.Az szuper volt.
  4. Madonna.Imádom hogy mindig más. Számomra ő a példakép
  5. Attól függ mennyi pénzről van szó :D
  6. Jó a kérdés.Szerintem nincs kedvencem,minden amit a blogra csinálok kedvenc.Különben nem kerülne ki
  7. Szeretem a kreatív blogokat amiknek van értelme.Mivel már csak és kizárólak körmös blog vagyok ezért ilyen jellegű blogokat olvasok.
  8. Alexandra és ..... fiú nevem nincs.
  9. Tiramisu
  10. China glaze fairy dust
  11. mennék ha otthon lennék :)

Köszönöm a díjat :)


És Glitterfingersss kérdései




1. Hány éves korodtól kezdted sminkelni magad (ha egyáltalán sminkeled magad)?
2. A 7 fő bűn közül melyiket tartod magadra a legjellemzőbbnek? :)
3. Ősz vagy tavasz?
4. Melyik házi praktika vált nálad be a leginkább?
5. Milyen illatú parfümöket részesítesz előnyben? (citrusos, fás, gyümölcsös...)
6. Volt már olyan körömlakkod amit teljes egészében elfogyasztottál?
7. Honnan jött a blogod neve?
8. Fagyi vagy jégkrém?
9. A Halloween-nek nagy hagyománya van nálatok? (tökfaragás, beöltözés, ...)
10. Sportolsz valamit rendszeresen?
11. Melyik az a testrészed amit a legszívesebben megváltoztatnál magadon (kötelező választani! :D)?



A válaszaim


  1. 18
  2. torkosság...nem vagyok vallásos :)
  3. nyár :) de ha kell választani tavasz
  4. attól függ mire gondolsz.ha körömápolás akkor a citromos körömfehérités,ha hajra akkor a ricinusolaj,ha arcra akkor a gyümölcspakolások.
  5. citrus
  6. volt régen.de az tényleg nagyon régen volt :D
  7. végre!!!!!! már úgy vártam ezt a kérdést. Mdolla-Madonnát jelent,ez volt a beceneve 2008-ban.
     8.Fagyi
     9.nem
     10.spinning :)
     11.az orrom :)


köszi a díjat :)





1 megjegyzés :

  1. Na megint többet tudtam meg rólad!:)
    Gratulálok a díjadhoz!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!