2013. október 3., csütörtök

Essence Oktoberfest Bussal


Valójában ez egy sima piros lakk,de akkor sem hagyhattam ki,hogy az enyém legyen.
Mostanában,hogy egyre hűvösebb van,mentehetetlenűl a sötétebb lakkok felé hajlok.Aki rendszeresen olvas tudja,hogy nem vagyok évszakfüggő ha lakkokról van szó.
Oktoberfest egy nagyon szuper kis kollekció-ötletes is- viszont csak egy lakkot választottam,ezt a pirosat.





Bussal nevet kapta,az üvegben már látszik,hogy szuper krémes piros,nem az a vad tűzpiros.
Nekem először a Zoya Tamsen jutott róla eszembe,egy kicsit hasonlitanak egymásra.

Felkenve viszont már megmutatta igazi oldalát,2 rétegben is látszott a körömvégem egy icipicit.







Nekem ez az árnyalat nagyon tetszik,elegáns fninshe nagyon szuper,irtó gyorsan megszáradt.Mostanában az Essence TE lakkok nagyon jók,hamar száradnak.
Erre nyomdáztam is,a Moyou palettával.







A lakk nagyon jó,tartós és ez az árnyalat abszolút illik hozzám.


Felhasznált lakkok illetve kellékek:

Orly Bonder
Essence Bussal 2 réteg
Pink és sárga Konad lakk
Moyou Princess kollekciot 13 mintája
Essence Sealing top coat



Kedvelitek a piros lakkokat?

13 megjegyzés :

  1. Szép szín van, ha nem látnám felkenve nem fogott volna meg. De így 5* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juj szupi,örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  2. Még eddig nem találtam meg a tökéletes piros lakkot, a drágalátos Essence pedig egyéb lakkjaival kiváltott nálam egy "kicsike" bojkottálást :( /fél nap után pattog meg ilyenek :(/
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen nem minden lakkja egyforma.de ne ásd el a márkát,vannak tényleg nagyon jó minőségű lakkjai.

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a szín!
    Hihetetlen vonzalmat érzek a piros lakkok iránt, főleg így ősszel-télen, ha nálunk is kapható lenne, tuti megvenném én is :-)

    VálaszTörlés
  4. Mennyire vad színe van...nem is gondoltam volna hogy ilyen jól néz ki felkenve! :) Tetszetőős :)

    VálaszTörlés
  5. Szép színe van! Régen nagyon sokszor volt pirosra festve a körmöm, mostanában már ritkábban. A nyomdázás is tök jó lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezek szerint fordítva működök,mert utáltam szó szerint a piros lakkokat. Idén tuti ez a szín lesz a kedvencem :)

      Törlés
  6. Gyönyörű szép piros!
    Nekem nagyon tetszik az árnyalata.
    Olyan igazi dögös vörös.:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon széééééééééééééééép *-* Tippelni sem mertem volna, hogy ez ilyen szép lesz. Félig matt finish. Legalábbis az első pár képen. Meseszép *-* Én imádom az Essence TE lakkoknak az ecseteit, de a lakkok is szuperek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik:)
      igen az ecsete nagyon szuper simán lehet vele szépen lakkozni:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!