2013. október 23., szerda

Flormar-394



Nem tudom van-e fantázianeve ennek a lakknak,de mindenesetre ha jellemezni kéne a színe isteni.
Viszont nekem maga az állaga nem tetszik.

Ezt a lakkot Erikától kaptam,imádom a színét,hogy holos és még barna is. Barna? elvileg sok blogon aranynak tüntetik fel,élőben egy nude lakknak tűnik inkább barna mint arany.




Felkenve is nagyon szép,annak ellenére,hogy 3 réteggel húztam át a körmöm,viszont nekem kicsit nyúlánkos a lakk. Nem igazán tudtam vele szépen dolgozni,valahogy nem vagyok hozzászokva az ilyenenekhez.
A színe kellemes barna:) ,ebben millió és egy holo glitter van.







Itt jött egy kis csavar a lakkozásba,2 kereszt formát pingáltam a gyűrűs illetve a hüvelykujjamra.Mindezeket feldobtam egy-egy szegeccsel.
Nekem tetszik az ilyen fajta díszítés,különleges.
A zöld lakk az A-England Saint Geroga lakkja volt.









Felhasznált lakkok és kellékek:

Orly Bonder
Flormar 394- 3 réteg
A-England Saint George 1 réteg
díszítőszalag
Cheeky szegecs
Pupa Top coat




kedvelitek az ilyen holos lakkokat?



14 megjegyzés :

  1. Diszítéssel szuper...szerintem. A Saint George lakk gyönyörű...nekem is kell, csak legyen elérhető már a nailland :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj ne is mond. nekem kb 30 lakk szerepel a nailland-os listámon :D az a-england nagyon szép,nem fog csalódást okozni. :)

      Törlés
    2. 30??? Hisz lakk stopod van :) Én nem bírtam várni és rendeltem a francia oldalról, mert akciósak voltak az a england lakkok...6 € csak. Igaz, választék nagyon szegényes volt.

      Törlés
    3. háááát már 2 lakkal megszegtem a fogadalmam :D van link ahonnan vetted az a-england lakkokat?

      Törlés
  2. jaj én is pont a napokban vettem meg ezt a flormart, a teszt is most fog jönni róla. tényleg meghatározhatatlan bronzos-barnás színe van, nekem tetszik, különleges. :)

    VálaszTörlés
  3. Díszítéssel tetszik nekem is a legjobban :) Na igen, Nailland :D

    VálaszTörlés
  4. Váó, nagyon bejön a gyűrűsujjad, meg a felhasznált lakkok is. Megintcsak telitalálat részemről :)

    VálaszTörlés
  5. Az első holo es egyben Flormar lakkom volt:-) imádtam

    VálaszTörlés
  6. wááó arany holo, nagyon szép, a díszítés is :))

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép ez a lakk *.* nekem a Flormar már lassan az egyik kedvenc márkámmá válik! :D a díszítés is gyönyörűséges! :) :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép a színe.Kár,hogy az állaga nem a legjobb.:(
    Lehet azért,mert sok benne a csillám,vagy nem tudom..De szép az tuti:)
    Díszítve is nagyon szuper lett.:D

    VálaszTörlés
  9. Milyen ütős ezzel a zölddel! <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!