2013. október 1., kedd

Francia manikűr-Opi-Dining al Frisco


Az új Opi kollekcióból a Dining al Frisco kék lakkot talán a kék mániám miatt vettem meg.
Ez a kollekció tartalmaz igazán szép darabokat,ez a kék lakk volt talán az egyetlen kakukktojás mivel elég világos.
Meglepő módon egy réteges a kicsike,viszont a második réteget megszokásból kentem fel.









És itt jön a képbe a csavar.
Nagyon kedvelem a francia manikűrt viszont nem egyszerű szabadkézzel megcsinálni.Ez a módszer elég egyszerű kis türelem kell hozzá és kész is.
Először is kiválasztottam egy piros lakkot-ez a China Glaze 182 Ruby pumps amit egy zacskóra kentem fel.
Megvártam amig megszárad-ez nálam egy teljes nap.



Majd dekor hullámos ollóval vágtam le darabokat.



Ezután kell ügyeskedni és szépen formára felrakni,tévesztés esetén az alaplakkot lekapja a felrakott  lakk.








Fedőlakkal szuper lett,nekem tetszik a végeredmény. :)

Felhasznált lakkok illetve kellékek


Opi base
Dekor olló
China glaze Ruby pumps
Pupa top coat
Fólia



szeretitek az ilyen francia manikűrt?
próbáltátok már?

11 megjegyzés :

  1. Szép lett! Ez a China Glaze lakk gyönyörű!
    A címet látva meg is lepődtem, hogy Nálad hagyományos francia manikűrt látok, de ez a színválasztás már inkább jellemző Rád! :-)

    Korábban én is próbálkoztam így készíteni fehér véget a francia manikűrhöz, de az én ízlésemnek túl vastag lett a lakkréteg a körmök végein, így inkább nem csináltam többet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      engem nem zavar,hogy kicsi vastagabb a vége,szerintem vékonyabb réteggel is működik :)

      Törlés
  2. Ez az opi lakk nekem nem tetszik,számomra már túl gyöngyházas, de a francia manikűrös része tök jó ötlet. Én eddig csak sima csíkokat készítettem ezzel a módszerrel, eszembe sem jutott volna, hogy ilyen hullámos ollóval is lehet félholdat készíteni. Ja, és a China Glaze lakk valami gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdekes az Opi az biztos. a sok kékség mellé kellett nekem valami gyöngyházas :D
      a China Glaze nem mai darab,sokat vadásztam anno,de nem igazán használtam ki :)

      Törlés
  3. Nagyon jó ötlet :D Én is szívesen viselnék francia véget, de soha sem sikerült megcsinálnom. Na majd most :D Az OPI lakkról nekem egyből a jégkirálynő ugrott be :) Olyan fagyos :)

    VálaszTörlés
  4. Jajj nagyon tetszik. A színek is, és hogy francia :)

    VálaszTörlés
  5. De jó ez a kék, ezt már én is kinéztem magamnak. :) Az pláne tetszik, hogy egy réteges...
    Jó lett ez a mani, tetszik :)

    Még valami, már működik a megjegyzés írás a blogon, sajnos valamit nagyon elállítottam múltkor :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ötlet!
    Ezt én is ki fogom próbálni.:D
    Nagyon szép lett a manikűröd! :)

    VálaszTörlés
  7. Mekkora ötlet! Isteni lett! :)

    VálaszTörlés
  8. De szép lett, ez az ollós ötlet franciához meg mekkora ötlet! :]

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!