2013. október 22., kedd

Frankenstein manikűr



Vasárnap volt egy kis időm manikat készíteni,az ötletet a Nailasaurus oldalról vettem, ma már kikerült a tutorial is,viszont én tökre másképpen csináltam meg.


Nekem tetszik ez a fajta megoldás,tényleg frankensteines, a színek is szuperek.Én a díszítőszalagos megoldást választottam,a csíkokat szabad kézzel "rajzoltam" a végén.
Alaplakk egy naracssárga volt ami az Opi Flit a bit,utána felragasztottam a csíkokat,majd a színeket egyesével felkentem-lila és a zöld.
Legvégén az Essence Tribal summer fekete nail art pen feketével megrajzoltam a csíkokat.








Felhasznált lakkok és kellékek:

Orly Bonder
Opi Flit a bit 3 réteg
Rimmel Temptation green
Opi Grape-fit
Essence Tribal summer nail art pen
Pupa top coat





Kevelitek az ilyen manikűröket?
esetleg megcsináljátok ezt?


11 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik, hogy ilyen sokszínű!! El nem tudnám készíteni, de hordanám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy tetszik.
      á dehogynem. tökre egyszerű volt megcsinálni :) közben még egy filmet is néztem.

      Törlés
  2. Soha nem tudnám megcsinálni ezt a manit, nem vagyok ilyen ügyi, de nagyon-nagyon tetszetős! :))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Jaajj, ez nekem most nagyon nagyon kedvenc lett :3

    VálaszTörlés
  4. Hát valami eszméletlen szép színes lett!
    Nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés
  5. Szupi lett, már Sammynél is nagyon tetszett, a tiéd is szépséges. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!