2013. október 11., péntek

Halloween manikűr


Idén nagyon tetszenek a halloween-es manik így már időelőtt elkeztem gyártani őket.
Mivel feltűnt,rengeteg nyomdázós mintám van,így a könnyebb utata a nyomdázást választottam.
Viszont kicsit megvariáltam a dolgot.

Elsőnek alaplakknak az Opi fehér lakkját kentem fel.



Majd ez Essence legyezőecstét használtam.



Színek pedig  a következőek voltak:
Crystal nails T2 és crystal nails 50 pink akrilfestékeket.
A T2 a körömvégeken van,nagyon tetszik hogy hőre változik a színe.
Van ahol sötétebb van ahol szép világos.




Erre nyomdáztam is :)
A Bundle monster Bm-h07-es palettával.
Olyan jók ezek a minták.Mindegyik tetszik:)





Vízesen






Felhasznált lakkok és kellékek

Orly Bonder
Opi Alpine snow
CN t2 és 50 akrilfestékek
Essence ecset
Konad fekete lakk
Bm-h07 paletta
Konad top coat




kedvelitek a halloween manikat?
és a halloweent hogy ünneplitek?

18 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett!! :) A minták közül a pókhálós a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jobban megnézve nekem is az tetszik.
      kár,hogy lemaradt a pók róla. na sebaj majd a következő maniban pótolom:)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! :-)
    Én nagyon szeretem a halloween manikat, lesz nálam is néhány :-)

    VálaszTörlés
  3. De szépek ezek a színek! Jópofa a lemez is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is aranyos.örülök,hogy tetszik:)

      Törlés
  4. ahwww de jó. :3
    én nem kezdtem ilyen hamar a halloweenozást, viszont fogok halloween hetet tartani minden nap más körmökkel. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó az ötlet. :)
      én már teljesen ráhangolódtam :) gondolom a hideg miatt is.nálunk a hegyekben leesett ma az első hó.lassan mehetek majd hógolyózni :D

      Törlés
  5. Fú de nagyon tetszik ez a manikűr, abszolút halloween-feeling, imádom! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper lett! :D
    Jó ez a hőre változó akril.:)
    Szép manit csináltál vele.
    Nekem a sapi tetszik a hüvelyk ujjadon.:)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. köszi:) lesz ennél jobb is szerintem-de majd hónap végén kiderül:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!