2013. október 14., hétfő

Kihívás-1.Black and white nails



Vannak napok amikor nem megy a lakkozás.Nekem a tegnapi nap ilyen volt,ezt a manikűrt 3x csináltam meg,mire elfogadható végeredményt kaptam.
Mivel ez a kihívás nálam heti lebontásban fog működni-legalábbis remélem-így a mai téma a fekete fehér volt.
Kisujjamra és a mutatóra waters decals-t használtam a többire nyomdáztam.














Nekem tetszik a végeredmény,legjobb csillogós fedőlakkal. 
Felhasznált lakkok és kellékek:

Orly Bonder
Opi-Alpine snow
Bornprettystore INNEN
Konad Fekete lakk
Pueen 27-es nyomdapaletta
Essence More than words




Nektek hogy tetszik a végeredmény?

20 megjegyzés :

  1. Ahhoz képest hogy "nem ment", nagyon gyönyörű!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, a matrica és a nyomda is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon gyönyörű lett :)
    Lenne egy kérdésem, ha nem baj. Sajnos nekem 1-2 hónapig még nem lesznek elérhetőek a konad lakkok (kissé túlköltekeztem), nem tudod véletlenül, hogy az opikkal is lehet nyomdázni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szioo. Opival eddig egy piros lakkal próbáltam azzal lehet. Ez a danke-shiny red. A tobbivel nem.Viszont a china glaze alkalmas abból is csak a classic kollekció illetve még a barry m foil lakkok ami egy arany és egy ezüst.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a gyors választ, akkor próbálkozom :)

      Törlés
  4. Brrr, ahhoz képest hogy egy "sima" fekete-fehér kombó, nagyon kis szexi manikűr lett! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, ezzel a fedőlakkal pedig olyan tükörfényes *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hu ez az essence lakk nagyon jó.Mindhárom fedőlakk ilyen gél hatású :D

      Törlés
  6. Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  7. szeretnék én ilyen szép manit csinálni a "béna" napjaimon :D nagyon tetszik az egész, és szuperül illik a nyomda mintája a matricához

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszi,örülök,hogy tetszik.
      néha valóban nem vagyok formában,teljesen más manit akartam csinálni. na de majd legközelebb.

      Törlés
  8. Gyönyörű lett!
    Ha ilyen amikor nem megy a manizás akkor milyen amikor megy?:D
    Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!