2013. október 21., hétfő

Kihívás-2. Silver

Kisebb keresgélés után ráakadtam erre a színre,már kezdtem parázni,hogy nincs ezust lakkom,hogy oldom meg a feladatot.Aztán ránéztem a Justin Bieber kollekcióra,akkor a kis lámpa felvillant a fejem felett,ugyanis a give me the 1st dance egy csodás ezust lakk,pont jó erre a kihívásra.
Nem kedvelem az ezust lakkokat,elveszve érzem a körmöm,talán ezért sincs ilyen árnyalatom.

2 rétegben használtam,extrán csillog,már-már idegesítő is,ezt a lakkot karácsonyi darabnak érzem. Nekem ez már a too much hatás amit minden nap nem viselnék,inkább egy-két alkalomkor.








A nyomdázáshoz egy Pueen palettát választottam,piros lakkal.









Felhasznált lakkok


Orly Bonder
Nicole by Opi-JB kollekciós lakk Give me the 1st dance 2 rétegben
Konad piros lakk
Pueen 12-es paletta
Pupa Top coat



kedvelitek az ezüst lakkokat? 



15 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett :) Kicsit karácsonyias, tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Na ez brutál csillogós lakk, de gyönyörű fénye van, annyi szent! :) Inkább ezüst mint szürke lakkot veszek - ha veszek egyáltalán, nálam sincsen elhatalmasodva a készletben ez a szín :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szürke szebb mint az ezüst. muszáj lesz tesztelnem,lehet-e ezzel nyomdázni :D

      Törlés
  3. Mintával sokkal jobb. Nekem nincs, nem is lesz ezüst lakkom, nem megy a bőrszínemhez, ami inkább sárgás. Fehér bőrűeknek áll jól igazán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hozzám alapból sem illik,nem tudom magamon elviselni ezt a színt. már-már zavar is. :)

      Törlés
  4. Jajj de szép ez a lakk, imádom az ilyen ezüstöt, de azért mintával is nagyon tetszetős :]

    VálaszTörlés
  5. Én sem vagyok valami nagy ezüstös, díszítéshez szeretem, de így egész kézen nem tudnám elviselni. Egyébként a lakk csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem lehet ezzel nyomdázni :D úgyis ezüst lakkom nyomdázáshoz :)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik ez a színpárosítás :) Van egy csomó ezüst lakkom, de nem igazán használtam sosem.

    VálaszTörlés
  7. gyönyörű ez az ezüst. most én is ilyen lakkot keresek. :)

    VálaszTörlés
  8. Úúúú ez brutál szép nicole lakk!Nagyon szépen csilloghat élőben.:)
    Nagyon jó lett a piros nyomdával is!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!