2013. október 22., kedd

Kihívás-3. Gold




Kicsit megpörgetem a kihívást,így esetleg másba egy újabba is belekezdhetek,ha ezzel végeztem.

A mai téma az arany,ami ékszerben nagyon szuper viszont nekem lakkban nem tetszik.Túl csicsás ahhoz,hogy a körmeim is arany színűre fessem.És itt akkor feltehetitek a kérdést: akkor miért is van arany színű lakkom?!
Ez a Barry M lakkot nyomdázáshoz vettem,ugyanis ez a foil hatású lakk-ami ezüstben is szuper-tökéletesen működik.Természetesen a Nailland oldalán is megtalálható,amit lent linkelek is.

Az üvege szokásos téglalap forma,nem is kocka mert annál azért nagyobb. Ecsete sima egyszerű könnyű vele lakkozni,viszont én kicsit hígnak találtam a lakkot.
2 rétegben vittem fel,rettenetesen csíkos maradt a körmöm és ezt még fedőlakkal sem lehetett korrigálni.
Maga a Barry M szuper márka-az ezüst verzió is kell majd,nyomdázáshoz mindenképpen.




Erre nyomdáztam is mégpedig a Nailz craze palettával,innen a csillagokat választottam.Így ez a szín nekem tetszik,viszont nem lesz rendszer belőle,hogy aranyra pingálom a körmeim.






Felhasznált lakkok és kellékek

Orly Bonder
Barry M Foil effect gold 2 rétegben -itt megvehetitek
Nailz Craze NC 05 csillag minta
Konad fekete lakk
Pupa Top Coat





kedvelitek az arany színű lakkot?



13 megjegyzés :

  1. Hű, de fura színe van. Azt hittem, ezzel nyomdázol és nem erre. De mindenképpen jobb mintával, nekem az aranynak ez az árnyalata nem jön be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbálok maradni a kihívásnál :D így muszáj volt arannyal lakkoznom :( sajnos ez az árnyalat nekem sem tetszik,magamon főleg nem.

      Törlés
  2. Olyan szépen nyomdázol irigyellek érte! nekem soha nem jön össze! igaz essence nyomdázóm van, de szerintem béna vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszönöm :) igazából -szerintem- csak gyakorlás kérdése. plusz szerintem a hangulat is közrejátszik. amikor nincs kedvem nyomdázás sem sikerül.

      Törlés
  3. Én szeretem az aranyat, de ugyanúgy ahogy az ezüstnél is, 2nél több körmömön nem bírom elviselni, viszont díszítésként imádom. A lakk tényleg jó csíkos :S De nyomdázva nem olyan feltűnő, a csillagok szuperek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem erre a lakkra egy egész minta lenne jó. így tényleg nem látszana,hogy mennyire csíkos. abszolut nem lehet vele szépen dolgozni,én maradok a nyomdázánál.arra szuper!

      Törlés
  4. De szép lett :) Őszintén bevallom én magamon nem tudnám elképzelni, nagyon ritka hogy bármi aranyszinűt használnék, nálam az arany elég hangulatfüggő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam abszolut kilőve :) de örülök,hogy tetszik:)

      Törlés
  5. Tetszik az arany, jó, hogy nem az a sárgás. A díszítést viszont így sokallom minden ujjon, viszont úgy meg nem tudom elképzelni, hogy csak egy-kettőn, az úgy meg fura/üres lenne. Úgyhogy most döntésképtelen vagyok, hogy tetszik-e teljes nyomdával, vagy sem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áá nem ez valóságban is szép arany. lehet ha élőben láttad volna tetszene :)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik, ez az arany lakkot még azzal a szép őszi mintával tudnám elképzelni, amit egyszer mutattál :))

    VálaszTörlés
  7. Hát ez nagyon szép lett így a csillagokkal! Önmagában nekem sem jön be.:D
    De így nagyon jól mutat.:)

    VálaszTörlés
  8. Hát ez ki****ott jó! :D Ezek a fekete csillagok az arany alapon...

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!