2013. október 25., péntek

Kihívás-4. Pink

 


Opi-Number one nemesis egy általam elfelejtettnek mondott mini opi,amit vagy egy éve nem is használok.Aztán erre a kihívásra elővettem,mert nem szerettem volna a sima nassz pink lakkot használni.

Felkenve a színe nagyon tetszik viszont iszonyatosan csíkos. Azt hiszem ez a lakk simán nem állja meg a helyét,viszont díszítéssel elég csinos.
2 rétegben nagyon szuperül fed,meseszép gyöngyházas pink.  Nem fér a fejembe,hogy egy ennyire szép lakk,Opi is miért marad meg ennyire csíkosnak?!  Egyszerűen semmi sem tud segíteni rajta,bármilyen fedőlakkot fentem fel: csíkos maradt. :(







Erre egy holo top coat lakkot vittem fel,ami az Essence Remix your style lakkja. Ez a kollekció anno nagyon tetszett-most is tetszik-csak keveset használom. Imádom az ilyen top coat-okat.






Legvégén water decals matricával dobtam fel az egészet.







  
Én nagyon szeretem a pink lakkokat,ahogy ezt a lakkot is kedvelném,ha magában is tudnám hordani.

Felhasznált lakkok és kellékek

Orly Bonder
Opi Number one nemesis 2 réteg
Essence Remix your style holo top coat-Just can't get enough
Gyöngy 2 db pink
Pupa top coat



kedvelitek a gyöngyházas pink lakkot?

 

6 megjegyzés :

  1. A gyöngyházas lakkok gyakran csíkozódnak...ezek szerint OPI lakkoknál is így van. De a holo topperrel szuperül elkendőzted a hibákat! A matrica pedig telitalálat! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez iszonyú csíkos :( A csillogós izé sem tetszett rajta, de aztán rákerültek a virágok és gyöngyök és elámultam, hihetetlenül jó lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem az én hibám.szerintem ez egy ilyen selejtes lakk :D nem tudom,nem tudtam kezdeni vele semmit. bárhogy forgattam csíkos maradt :) de örülök,hogy ettől függetlenűl tetszik:) köszönöm

      Törlés
  3. Mennyire szép színe van az Opi lakknak, kár érte hogy ennyire csíkozódik. Viszont az essence lakkal együtt csodás lett! :) A virágos díszek is bejönnek,nekem így olyan alkalmi manikűrnek tűnik :)

    VálaszTörlés
  4. Kár érte,hogy ennyire csíkozódik.:(
    De a végére nagyon jól megoldottad és nagyon szép lett a díszítésekkel!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!