2013. október 29., kedd

Kihívás-5. Purple




Ez a 3. Butter London lakkom,talán a 3 közül ez áll hozzám a legközelebb.
Nálam lila lakk mindig mindenkor jöhet,évszaktól független is. Ezért is ezt választottam a kihívásra.
Ez a lakk a Marrow nevet viseli,az üvege széles,egész ötletes.Ecsete is jó,jól lehet vele lakkozni,egyenletesen.





2 réteget használtam,felkenve kellemes lila,mikroglitterekkel megszórva.
Ez az árnyalat nagyon tetszik felkenve,nem ilyenre számítottam,viszont nagyon szuper.Szépen lehet dekorálni.








Erre egy water decals-t választottam.Valami virágosat képzeltem el.



Itt megemlíteném,hogy nagyon nagy segítségemre van a MASH tweezer,szuper,hogy megvettem.Sokkal jobban lehet ügyeskedni vele a water decals felhelyezésénél,plusz a díszítőköveknél is segítséget nyújt.




És a kész manikűr









Felhasznált lakkok és kellékek


Orly Bonder
Butter London Marrow
MASH tweezer
Pupa top coat





kedvelitek a lila lakkokat?


8 megjegyzés :

  1. A tökéletes lila lakk O.O Imádom a lila lakkokat, sminkeket is, érdekes ruhában nem annyira szeretem...
    a matricákkal meg wow! Imádom ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ruhában én sem szeretem.
      valóban ez a lakk tökéletes,örülök,hogy neked is tetszik.

      Törlés
  2. Hogy kedvelem-e a lila lakkokat? Függő vagyok kérem szépen :))) Csodás ez a Butter London lakk, nagyon kis cukker :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Szép ez a lakk!! Köröm matricák is tetszenek! *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lila, tetszik...matricával is tökéletes :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lila árnyalat!
    Nem vagyok egy nagy lila kedvelő,de lakkban én is nagyon szeretem.:)
    A matricákkal még jobban mutat.:D

    VálaszTörlés
  6. De szép lett, a matrica nagyon megy hozzá :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű ez a lila, és a virágok... <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!