2013. október 17., csütörtök

Layla-Coral bay CE45


Ezt a piros lakkot még egy újsággal együtt vettem még a nyáron,a rendszeres olvasóim tudják :)
Nem vártam sokat ettől a lakktól,a piros színtől sem,mert féltem bajok lesznek a fedésével.Valójában ezt a márkát nem ismerem annyira,hogy tudtam volna mennyire jó vagy sem,a kék társa nem volt rossz,viszont a minősége csak közepes.




Gyorsan felkentem egyik este,akkor észrevettem,hogy ez a lakk valójában nem is az a vad piros,inkább korallos.
Utánaolvastam és rátaláltam a nevére is Coral bay CE 45,ezt nagyon hiányolom a Layla lakkokról,hogy a nevüket az üvegre nem írják rá.

Száradása nagyon szuper,2 réteg elég jól fed.És még a színe is tetszik:)




Erre pingáltam egy mintát ami szerintem nem lett rossz,illik ehhez a színhez.






Ebben a Layla lakkban nem csalódtam,holo mániám szeretném kiélni majd a Layla irányában is,mivel láttam olvastam mennyire szépek a holo lakkjaik :)


Felhasznált lakkok

Orly Bonder
Layla Coral bay CE45 2 réteg

China glaze Liquid leather
Ecsetek
Pupa to coat




kedvelitek a korall színű lakkokat?


15 megjegyzés :

  1. Díszítés nélkül jobban tetszik, de nagyon szép :) a korall lakkokat egy kicsit uncsinak tartom, de ennek izgalmas színe van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.
      én nem hiszem,hogy megvettem volna,ha tudom,hogy ez felkenve is korallos. az üvegben tökre pirosnak látszik...

      Törlés
  2. Nekem eddig ez a díszítésed tetszik a legjobban, nagyon dögös maga a lakk, de díszítéssel együtt mindent visz nálam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen.
      pedig sokat gondolkoztam,hogy kitegyem-e ezt a manit......!!!

      Törlés
  3. Tetszik a lakk is, de a díszítés még jobban! Nagyon eltaláltad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  4. Ez nagyon jó, nekem siman is meg díszítéssel is tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jó, nekem siman is meg díszítéssel is tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik a színe,szeretem a korallos lakkokat.:)
    A minta is nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  7. Az a minta nagyon ütős lett! 10 percig meredtem annyira tetszik *_* tényleg szép színű ez a lakk, de a minta rajta most nagyon elvarázsolt :)

    VálaszTörlés
  8. Hát én ezt most be is pineltem. :D Imádom!

    VálaszTörlés
  9. nagyon cukik ezek a kis fűzőcskék. ^^

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!