2013. október 28., hétfő

ManiCute-Halloween



Amikor megkerestek a csajok,hogy részt vennék-e ebben a kihívásban,szívesen vettem a felkérést és belevágtam.:)
Szerintem szuper csapat jött össze.

Mai első témánk a Halloween,amire nem volt kétséges,hogy denevéreket és boszit fogok alkotni.
Olyan szempontból "könnyű" dolgom volt illetve van,hogy rengeteg nyomdapalettával rendelkezem és Halloween is van a tarsolyomban.



Színátmenetes körmöket alkottam,középső illetve a gyűrűs ujjamra egy-egy fél napot festettem aminek a közepébe nyomdáztam is.

Nekem nagyon tetszik ez a manikűr,persze azóta még 4 féle verzió jutott eszembe viszont ez szerintem teljesen megállja a helyét.
Imádom a denevéreket, de szerintem a boszi viszi a seprűt...ja nem a pálmát :D












 Felhasznált lakkok és kellékek








Milyen manikűrt csináltok Halloween-ra?




24 megjegyzés :

  1. Ez nagyon ütős lett! Főleg a boszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) lehet abból még egy párat kellett volna nyomnom rá :D

      Törlés
  2. Hú, wow *-* Nagyon klassz lett. Jajj, tényleg nagyon szép *-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Iszonyat jók ezek a nyomdák. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a boszi jön be :) tuti szerzek egy banyás palettát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt hiszem a Dashica paletták között is van :)

      Törlés
  5. HÚÚHAA!! ÁÁ kedvencem a tökök és a boszorkány,de amúgy is nagyon jó *-*

    VálaszTörlés
  6. juuj*.* A színek na meg a minták...nagyon tetszik komolyan! :) Talán az eddigi legjobb halloween-es manikűr amit láttam eddig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  7. Ötletes, nagyon szuper ez a nyomda!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy tetszik.
      most már ezer más ötletem lenne,de majd jövőre :)

      Törlés
  8. Nagyon tetszik, azt hiszem nekem is ez a kedvenc halloween manikűröm idén!
    Nagyon szép lett az átmenet is, valamint a nyomdázás is! :-)

    VálaszTörlés
  9. Jajj, nagyon tetszik :]
    A szemgolyós minták is nagyon babák :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jé tényleg. nem hiszed el,de ez eddig annyira fel sem tűnt :D összehozok egyet ezzel erre a hétre.még belefér.

      Törlés
  10. Nem találok szavakat!:D
    A háttér baromi szép,nagyon tetszenek a színek benne!
    A minták is egytől egyig nagyon jók!
    Tök jól feldobják az egészet.
    Összegezve: CSÚCS SZUPER! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök,hogy neked is tetszik :) :*

      Törlés
  11. Jajj de szuper lett :)) kedvencem a Tiéd lett most! ;)

    VálaszTörlés
  12. Áhh, veszedelmesen jó ez a mani! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!