2013. október 12., szombat

Max Factor-Fantasy fire




Max Factor-Fantasy fire lakkja egy kívánságlitás lakk volt,de megmaradt a listán nálam.Mindaddig amíg Erikával nem beszélgettünk erről a lakkról,hogy mennyire szép. Így eldönöttem,hogy valójában kell.
Bevallom szeretem az ilyen jellegű lakkokat,viszont kicsit drágának tartottam,úgy éreztem,hogy a mennyisége túl kevés ahhoz,hogy kifezessek érte ezerx forintot.
Erika segítségével jutottam hozzá,kuponnal olcsóbb volt,így örömöm kétszeres.
Már az üvegben is látszik mennyire fenséges ez a lakk.Mindenféle színben szikrázik,tényleg mint egy tűz,mágikus.






Hátrány annyi lenne,hogy egymagában felkenve semmit sem ér.
Én most egy kék lakkra kentem fel,abból is egy sötétebb árnyalatot választottam.
Butter London lakkra kentem fel,itt írtam róla,szerintem ezen a lakkon nagyon szép hatást értem el.
Gyűrűsujjamra díszítőszalaggal csíkokat készítettem,majd pár díszítő glitterrel megsépkeltem  :)

















Imádom ezt  a lakkot,nagyon örülök,hogy mgvettem.Kíváncsi leszek más színeken milyen lesz majd.


Felhasznált lakkok illetve kellékek

Orly Bonder
Butter London Blagger 2 réteg
Díszítőszalag
Glitter
Tweezer MASH
Max Factor Fantasy fire
Pupa top coat




nektek megvan ez a lakk?
esteleg megvennétek ?



14 megjegyzés :

  1. De jó lett :D Tök ötletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.szerintem ezzel az alaplakkal tökéletes tényleg.

      Törlés
  2. imádom, gyönyörű :)) nekem is "kívánságlistás" volt, és én is pont most vettem meg :D a glamour-napok miatt feleannyiba került :3 alig várom, hogy kipróbáljam! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is kb 600ft ért vettem.ennyit tényleg megér:)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a lakk,kár, hogy önmagában nem lehet használni. Pedig milyen jó lenne ha mondjuk 2 rétegben olyan színe lenne mint az üvegben *-*

    VálaszTörlés
  4. nekem is kívánságlistás, de eddig sehol semmi :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dm-ben nézd meg:) én is ott vettem

      Törlés
    2. igyekszem meglesni. csak nálunk minden drogéria 30-60 km-re van :@

      Törlés
  5. Gyönyörűszép!
    Épp ma vettem meg én is, de eléggé elcsodálkoztam a boltban, hogy milyen pici ez a lakk...
    Teljes áron valószínűleg nem venném meg, de így féláron 500 ft-ot már nem sajnáltam rá
    Én személy szerint nem bánom, hogy önmagában nem az igazi, kvázi fedőlakként kevesebb fogy egyszerre és tovább kitart :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a kék alapon a MF lakk.:)
    Nagyon tetszik a mintás verzió is.:D

    VálaszTörlés
  7. ANnyira szép az üvegben ez a lakk, de kár, hogy ennyire rossz a fedése, és csak fedőlakknak jó. :(

    VálaszTörlés
  8. Én 1 éve néztem ezt a lakkot, és tegnap Glamour napok címszó alatt meg is vettem :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!