2013. október 26., szombat

Nicole by Opi-Sealed with a Kris





A képen két lakk látható de csak a baloldaliról lesz szó.
Nyáron vettem ezt a lakkot,akciós volt,plusz kupon kódom is volt,alig került többe mint egy euro.Amikor megérkezett nagyon örültem neki,hiszen ez az egyik kedvenc márkám,viszont észrevettem,mintha ilyen színem lenne már.
A jobb oldali lakk egy árnyalattal világosabb,és pirosas nem bordós.



Felkenve ez a lakk nagyon szép,2 rétegben tökéletesen fed,finishe szerintem mesés és nagyon hamar megszárad.
Bevallom imádom ezt a színt.Egy élmény volt vele dolgozni.





 
Feldobtam az egészet pár water decals-al meg pár csillogós glitterrel.
Cuki matrica jó választás volt,csipem az ilyen kicsit gyerekes dolgokat,viszont glitternek más szín jobban passzolt volna a manikűrhöz.













Végeredményben imádom ezt a manikűrt,ez a lakk egyik kedvencem lett,tökéletes bordó lakk.Sokkal jobb mint a Color club általam bemutatott bordója,minőségre biztos hogy ez sokkal de sokkal jobb.



Felhasznált lakkok  és kellékek


Orly Bonder
Nicole by Opi-Sealed with a Kris 2 réteg
Bornprettystore-Water decals
Glitterek
Tweezer MASH
Pupa Top coat






kedvenc bordó lakkod?


10 megjegyzés :

  1. juuj de gyönyörű*.* ez a lakk ősszel tutira az egyik kedvencem lenne...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó újra olvasni nálam :)
      örülök,hogy tetszik. :)

      Törlés
  2. Nekem a bordó jobban tetszik, mint a piros, nem is láttam még ezt az OPI márkát. A kedvenc bordóm nekem is az OPI-tól van. Szerintem évek alatt fogy csak el, nem is veszek másikat. Malaga Wine, sötét, fényes.

    A díszítés ismét nagyon feldobja a manikűrt! :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy neked is tetszik.
    Ez az Opi kishuga;-)

    VálaszTörlés
  4. Matricával is jópofa, de nekem ezúttal díszítés nélkül adja jobban :) Egy pohár jóféle vörösbor jut róla eszembe :) Gyönyörű szín!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én tiszta gyűjtő vagyok az ilyen vörösboros lakkok terén :D

      Törlés
  5. Nagyon szép színe van a lakknak! A díszítés pedig nagyon ari :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lakk!
    Szeretem az ilyen sötét bordós színeket ősszel:)
    A matrica nagyon cuki! Nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!