2013. október 13., vasárnap

Opi-Alcatraz...rocks


Imádom ezt a lakkot,nem is tudom miért vártam vele,hogy megvegyem.Előben láttam még talán egy-másfél hónappal ezelőtt a Sephorában amikor még csak messziről nézegettük a San Francisco kollekciót,itt ez már kint volt.Imádtam benne azt,hogy mennyire szépen csillog az  üvegben,viszont nem éreztem késztetést,hogy megvegyem.
Aztán valami megváltozott bennem,elkezdtem érdeklődni a sand lakkok iránt,felfedeztem bennük azt amit eddig észre sem vettem,így siettem beszerezni ezt is.

Lila alapon mindeféle színben pompázik,apró csillámok vannak benne,ami felkenve ugyanúgy szikrázik,mint üvegben,de napfényben sokkal intenzívebb,mint lámpafénynél.
Eddig sand lakkjaim egyik legszebb darabja.







szemléltetés képpen,hogy mennyire csillog





És fedőlakkal



Aki kedveli a sand lakkokat,annak ez szerintem kötelező darab,nem fogjátok megbánni ha megveszitek.A színe nagyon szép,kifejezetten őszi darab.



Kedvelitek a sand lakkokat?
esteleg ez a darab megvan nektek?

20 megjegyzés :

  1. ELég jó színe van. :) ÉS fedőlakkal is milyen szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ez a lakk mindehogy szép:) nagyon különleges.

      Törlés
  2. Úristen,gyönyörű ez a lakk! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, sokáig meg akartam venni, de mióta megláttam az IsaDora őszi kollekcióját azóta csak azok járnak a fejemben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt megnézem milyen :) IsaDora nálunk nem hiszem,hogy van viszont pár lakkjával már szemeztem.

      Törlés
  4. Nagyon szeretnem megvenni ezt a lakkot,de sem az opi hungarynal,se a plazas standokon nem lattam.marad a netes rendeles.penteken onuralmat gyakoroltam,es nem vettem meg az isadora chameleon crusht,mert erre a lakkra jobban vagyom :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és milyen ?
      én is netről rendeltem,mert a Jinx-et akartam megvenni nagyban de nem volt. :D

      Törlés
    2. Az Emerald Crusht-t megvettem vegul az Isadora-bol es nagyon szep,de az uvegben lathato lilas geny nem jon at a kormokon,csak a sotetzold.A chameleon crush lett volna a lila homokhatasu,de az Alcatraz a fotokon snnyira megtetszett,hogy inkabb azt rendelem majd meg.Te hol rendelted?nem mertem meg ebayrol lakkot rendelni,csak a bornprettyrol es llarowe-tol.

      Törlés
    3. http://www.mukorombolt.hu/
      én innen vettem de már nincs.
      szerintem ez a kollekció lesz majd müllerben,gondolom várni kell még rá.ha ebay-ről akarsz rendelni,szerintem csak olyantól vegyél aki európai.

      Törlés
    4. a Müllerben a kollekcióból kizárólag ez az egy lakk maradt ki, a Marionnaudnál szintén. Nem értem miért félnek a LS lakkokat árulni.

      Törlés
  5. Nyamm, isteni színe van, szívet dobogtató! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  6. Fedőlakkal el tudnám viselni :) szép, tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én bevallom,nem szoktam a sand lakkokra fedőlakkot kenni,mert úgy már nem az igazi. Ezek nagyon jól bírják top coat nélkül is.

      Törlés
  7. Szerelmes vagyok ebbe a lakkba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam is szerelem,imádom. Nagyon szépen csillog fedőlakk nélkül is!

      Törlés
  8. Paff lettem :-D sose voltam szerelmes egy OPI-ba se de ez most megdobogtatta a szívemet!*_*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!