2013. október 24., csütörtök

Opi-Extravagance





Imádom az Opi Ds lakkokat.Eddig csak egy ilyen szeriás lakk tudajdonosa voltam,az az árnyalat nekem nem igazán tetszik,viszont a minősége ezerszer jobb mint a sima Opi-é.Aztán fejét felütötte a nagy holo mánia,szinte mindenre ezt kenném.
Megláttam ezt a színt és tudtam:muszáj lesz kipróbálnom.
Engem nem zavar az,hogy egy lakk nem idei nem is tavalyi kiadás, ha kattanás van nincs megállás.
Sokat kerestem és kutattam,melyik Opi holo(s) lakk lenne a nekem megfelelő.Erre esett a választásom.
Valójában ez a lakk nem az az extra holo,viszont ez engem egy cseppet sem zavar,visszafogottabb holo lakkokat is kedvelem nagyon,bőven elég ha kicsit már csillog :D




Mesés pinkes bordó,valójában szerintem egy fukszia,ha sima bordó lett volna is tetszene.Imádom ezt az árnyalatot. :)
Felkenve teljesen elámultam menniyre tetszik magamon ez a lakk.Valami hihetetlen módon szépséges,esküszöm még becézgettem is. Jó bloggerhez híven a lakkot teszteltem,jól bírta a kiképzést 5 napig fent maradt mindenféle kopás nélkül.
Aztán eljött a fájdalmas búcsú és lemostam...







  Úgy érzem erről a lakkról 4000 kép sem lenne elég,szerelmes vagyok ebbe a színbe,a lakkba!!!


Erre nyomdáztam is,őszinte leszek a gyűrűsujjamon a szín nem tetszik,de 5 napig elviseltem :)
A minta nagyon szuper passzol a lakkhoz és a színhez is,persze a rózsaszín minta.



hmmmm lemaradt a vízjel.




Felhasznált lakkok:


China Glaze base coat
Opi DS Extravagance 026 2 réteg
Konad pink és piros lakk
Bundle monster Bm-313 két mintája
Pupa Top coat




kedvelitek az ilyen színű lakkokat?

26 megjegyzés :

  1. Ilyen szépet még sose láttam...*-* Imádtam mindig is a holo hatást, de ez..nincsenek rá szavak...tetszik a minta amit nyomdáztál rá, bár én most önmagában gyönyörködöm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is annyira tetszik mint nekem :) talán idén ez volt a második olyan lakk,aminél leültem,hogy mennyire szép. azt hiszem erről a lakkról ódákat tudnék zengni anniyra szép. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép, feketével is tetszene a nyomdázás :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Ezek szerint nem csak én vagyok oda meg vissza némelyik lakkért :D
    Ez olyan szép szín, hogy én bizti nem nyomdáztam volna rá... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááá :D én néha tiszta bolond vagyok.

      Törlés
  4. Ez valami FAN-TASZ-TI-KUS! el tudnám képzelni magamon is...:D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóó szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
    2. Viccelsz? Holo is, lilás, bordós is :D El is rohantam megvenni a Moyra világosabb lakkját, jobb híján megfelel ez is most :)

      Törlés
    3. nah várom a teszteket :) kíváncsi vagyok a lakkra.

      Törlés
  5. Nagyon szép, én is régóta nézegettem ezt az árnyalatot. Végül hol vetted meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az Opi Hungary-nál. :)
      szerintem érdemes megvenni,nagyon megéri az árát!

      Törlés
  6. Annyira nagyon nagyon szép! Imádnám, ha nekem is meg lenne ez a lakk! Viseld egészséggel! Csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  7. Válaszok
    1. erről egy régi szám jutott eszembe : hűazannya :D

      Törlés
  8. Gyönyörű, erre nem tudom van-e jobb szó. Vagy még a gyönyörűbbnél is gyönyörűbb, valami legesleg kategória lehet... Tetszik fénynél, árnyékosabb helyen, mindenhogy :O Jó lenne, ha csak úgy be lehetne nyúlni a monitorba a képeknél, hogy kivehessem a kezedből :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt hiszem akkor sok oldalon "nyúlkálnék" :D

      Törlés
  9. A színt imádom, a gyűrűs nekem sem tetszik annyira, de amúgy a mintázás nagyon :]

    VálaszTörlés
  10. Ez valami csodaszép! És a nyomdával is szuper!

    VálaszTörlés
  11. Csodálatos!!! De lehet nem ez a megfelelő szó rá!
    Nem nagyon lehet elmondani szavakkal.Tényleg N.1 ez a lakk! :D

    VálaszTörlés
  12. Huh most majdnem káromkodtam egyet :D.Ez a lakk a leggyönyörűbb a világon! Nincsen nála szebb*-*! Kell, azonnal !!! Szerelembe estem..

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!