2013. október 28., hétfő

Opi-Honey rider



Mivel azt már tudjátok,hogy nem kedvelem az arany színű lakkokat,azt hiszem sand lakk esetében kivételt tehetek :D
Bevallom amikor erről a lakkról láttam swatchokat nem igazán fogott meg,aztán belemélyedtem ebbe a homokhatású lakk témába,és akkor egyre többszöt felbukkant ez a lakk.
A végén beadtam a derekam és megvettem,nem bántam meg,mert tényleg nagyon szép.

15ml arany csodát kaptam,ami szerintem nem az a hivalkodó fajta.
Felkenve egy réteg is elég,megszokásból már 2-t kenek fel.Az ecsete nem szedi össze a lakkot egy csomóba,szépen egyenletesen lehet vele dolgozni.









Nekem ez a lakk nagyon tetszik,imádom a színét.Meglepő de igaz.
Nem érdes,elég simának írnám le,ebben a lakkban kevesebb glitter van mint egy átlag sand lakkban.Szerintem a glitterek csak tompították volna a fényét.

Erre nyomdáztam is mert egy kíváncsi emberke vagyok :) Moyou paletta pro plate 05-el.








Felhasznált lakkok

Orly Bonder
Opi Honey Rider 2 réteg
Konad korall lakk
Moyou pro plate collection 05



nektek tetszik ez a lakk?



10 megjegyzés :

  1. Úr Isten, tegnap pont erre a lakkra gondoltam :D:D:D:D Gondolatolvasóóóóóó!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában azokat hozod, amik épp aktuális szerelmeim :D:D

      Törlés
    2. szuper azonos az ízélsünk:)

      Törlés
  2. Nagyon szép! :-)
    Én most a Moyra arany homok lakkjára pályázok - kicsit olcsóbb kategória, mert ki tudja meddig tart nálam ez a szenvedély a homok hatású lakkok iránt ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. abból nekem 2 van :) szuperek azok is.
      nálam ez a mánia most kezdődött el,januárban amikor mini opi tuljdonos voltam,nem győzött meg.
      most meg már teljesen a rabja vagyok...

      Törlés
  3. Jó lett, nyomdázva is. Teljesen sand mániássá válsz :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom a kreatív manikűrjeidet, ahogy egy szokatlan lakkból (amit soha nem kennék fel) kikerekedik egy gyönyörű mintás csoda. Azt hiszem, nekem is kell egy nyomdaszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tyűű.köszönöm szépen a kedves szavakat :)
      imádok nyomdázni,bevallom szívesebben költök nyomdapalettára mint lakkra. de még van mit csiszolnom a tökéletes használaton:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!