2013. október 20., vasárnap

Opi-My current crush


Ha már sand,lila szín sem hiányozhat a kollekciómból.
Nem csalódtam benne,ez a szín közel áll hozzám,imádtam benne a mikroglittereket.
Ez a lakk a My current crush nevet kapta,egy szupi kis készlet sand lakkja. Viszont amikor megláttam,hogy egy alaplakkal árulják,elment tőle a kedvem,mert ilyen base lakkom van. 




Szemfüles vagyok és megtaláltam csak magát a lakkot ebay-en és megvettem.
Sikeresen megkaptam és alig vártam,hogy kipróbáljam.





Felkenve 2 réteg kellett,viszont a képeken nem jönnek át a mini glitterek.Pedig elvétve csillog tényleg nagyon szép,nem az a nagyon extán csillogós lakk.
Nekem talán így még jobban tetszik.








Kiváncsi voltam milyen a spotted lakkal. Nekem így is tetszik :D






Felhasznált lakkok


Opi Base coat
My current crush 2 réteg
Opi Black spotted



kedvelitek a lila lakkokat?
és a sand-okat? :)


9 megjegyzés :

  1. Húúú gyönyörű színe van ennek a lakknak!:D
    Spotted lakkal is szupi lett!

    VálaszTörlés
  2. De szép, nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. Hát nem tudom, ez a lakk most nekem nem jön be :/ Viszont a spotteddel már sokkal inkább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D van ilyen,vannak lakkok amik nem sem tetszenek.szerintem ez természetes :D

      Törlés
  4. Nagyon jó színe van, nekem viszont magában jobban tetszik, a spotted elveszi azt az élénkséget, amitől pont bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazad van.viszont kíváncsi voltam hogy mutat ez a lakk egy sand-on. lehet más alaplakkal jobb lenne.

      Törlés
  5. spotted lakkal olyan halloween feelingje van. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!