2013. október 10., csütörtök

Opi-Underneath the Mistletoe


Tegnap este hírtelen felindulásból felkentem ezt a lakkot.Nem akartam cifrázni a dolgot,semmi cicoma,semmi extra csak maga a szín.
Ezt a lakkot előrendelésben vettem még,már megszokott nálam,hogy a lakkok eszméletlen sokat késnek.Viszont olyan szinten kompenzálta haragomat ez a lakk,hogy már az sem érdekelt volna,ha januárban kapom meg.

Idei évben Karácsony előszeleként az Opi Mariah Carey kollekcióval rukkolt elő,18 szín,mini készlete, sand lakkok,minden ami szem-szájnak ingere.Micsoda marketingfogás :)
Kívánságlistámon egy illetve két lakk szerepelt mindkettő sand,viszont ez a lakk engem jobban elcsábított.

Underneath the Mistletoe mesés bordó lakk ezer milliárd mikrocsillámokkal,amik nem vesznek el felkenéskor.






Itt gyorsan kitérek a bornprettystore-ban vett lakktartóra.
Mivel állandóan az a bajom mostanában,mindegy hány balkezes vagyok,kiborítom a lakkokat.Borzalmas mennyi lakkot elfecsérek.
Eszembe jutott ez a lakktartó,illetve láttam másfajtát is de az sokkal drágább ennél,és tényleg szuper segitség lakkozáskor.Tegnap teszteltem is.
Mindegy ha visszateszem simán a kupakot,a lakkot már nem fogom kiborítani,mivel a kupak visszacsavarása nélkül a lakk nem vehető ki a tartóból :D Megmenekültem :)

A szilikonos tartó 9cm nem sok helyet foglal,egy Opi lakk szépen belefér.






INNEN megrendelhető


Visszatérve  a lakkra,a színe illetve a fedése mesés.Hihetetlen mennyire szép ez a lakk.Nagyon de nagyon régen tetszett ennyire egy szín,felkenve magamon!Van amikor bordós van amikor pirosas,viszont a csillogók azok,amik különlegessé teszik:)


2 rétegben kentem.Elnézve a lakkot Karácsonyi hangulatba kerülök,imádom, benne,hogy bárhogy forgatom a kezem a lakk egyszerűen csillog és csillog.Viszont nem gondolom,hogy csicsás lenne,színe szolid,nem hivalkodó.

















nektek hogy tetszik ez a lakk?
szerelem első látásra mint nekem?

15 megjegyzés :

  1. Kell nekem!!! Gyönyörű... :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez valami gyönyörűséges! :-)
    Igazi szépséges karácsonyi szín :-)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos!!!
    Biztos nagyon szép lehet ahogy csillog mindig.:)
    A lakktartó nagyon szuper!
    Jó ötlet nekem is kell,én is folyton kiöntöm a lakkokat.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj végre valaki észrevette a tartót :D

      Törlés
  4. Nagyon jó ez a lakk, bár leginkább azokon a képeken tetszik, amikor pirosas-vöröses. Az eper jut róla eszembe. A tartó amúgy szerintem is praktikus, bár szerencsére nekem ilyenre nincs szükségem, nem döntögetem a lakkokat hál'istennek, inkább az ecset szokott a kezemből kirepülni. Erre nincs valami megoldás? :D

    VálaszTörlés
  5. Szerelem biza. Annyira fantasztikus! :)

    VálaszTörlés
  6. a tartó nagyon tetszik, és a lakk pedig meseszép! remélem kapok idén bónuszt,mert akkor az egész MC kollekciót megvehetem :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!