2013. október 8., kedd

Pink ribbon


Rózsaszín szalag a mellrák elleni küzdelem nemzetközi jelképe.
Tegnap jó pár blogon láttam ehhez hasonló manikűrt,így lakkot ragadtam és megcsináltam a sajátom is.

Alaplakknak fehér illetve pink lakkokat használtam,plusz nyomdáztam rá,legvégén egy dísztítőkővel feldobtam a manit.




A végeredmény:










Felhasznált lakkok és kellékek:


Orly Bonder
Opi-Alpine snow
Opi-Suzi's Hungary AGAIN!
Sminkszivacs
Bundle monster Bm321-Bm324 paletta mintái
Konad pink lakk
Essence Sealing top coat


készítettetek már hasonló manikűrt?


15 megjegyzés :

  1. Ez a manid tetszik eddig a legjobban!:)) A színek, a minta, minden!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett szerintem is, tök jó az összhang! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól kijön a fehér-pink alapon egy rózsaszín minta. :D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett ez a manid!
    Az alapban az átmenet a nyomdázás a kő,minden nagyon szép összhangban van!:D
    Nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett. :))
    szeretem az ilyen kreatív manikűrjeidet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mostanában ilyenek vannak kilátásban :D
      örülök,hogy tetszik:) köszi,hogy írtál:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!