2013. október 14., hétfő

Sötétben világító csillagok




Ezt a sötétben világító lakkot elég régen megvettem,viszont sohasem használtam.
Most otthon vettem egy Lovely lakkot is,ami bevallom kevésbé működött mint ez.Ezt a manikűrt másodszor csináltam meg,és borzalmasan nem tudtam rendesen lefényképezni.
Első körben felkentem egy fekete és egy full fluo lakkot egy fóliára,és hagytam teljesen megszáradni.


Majd egy csillag lyukasztóval csillagokat alkottam....







Nagyon jól működtek így a csillagok,szépen világítanak a sötétben.
Majd felkentem egy sárga illetve egy fekete lakkot,ezekre felraktam a csillagokat.
Önmagában nem próbáltam a fluo lakkot,mert olvastam,hogy kb 4-5 réteg kell a normális fedéshez.





Itt fedőlakkot nem használtam,viszont szerintem nem árt rögzíteni a csillagokat.

A lakk önmagában ilyen,kékesen világit.





És ilyen sötétben a manikűr:




Nekem ez a megoldás tetszik,szuperül lehet vele "szórakozni" igazán mókás sötétben.



INNEN megrendelhető a lakk :)


Próbálkoztatok már ilyen manikűrrel?



11 megjegyzés :

  1. Ez de jó! Hát eszembe nem jutott volna! Nem is láttam még ilyen csillag alakú lyukasztót :))) Mit ki nem találnak! Nagyon tetszik :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj ennek örülök,hogy tetszik :) köszi
      van mindeféle,virág,szív alakú is,tökre jók,mert nem lesznek túl nagyok a minták.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!:)
    Szépen világítanak a csillagok:)

    VálaszTörlés
  3. Óóó, nekem is csinálj ilyet! :D

    VálaszTörlés
  4. :D Hihetetlen. A gyerekszoba fala teli van világító báránnyal, felhővel, csillagokkal és holddal, de a világító körmöt nagyon nem tudnám kihasználni. Esetleg egy világító szemüvegtok? Mobiltok?
    Mindenesetre ötletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a szobámban a csillár felett teli van világítós csillagokkal. tökre szeretem elalvás előtt nézegetni :) lehet gyerekes,de mindig szeretem,elalvás előtt néha számolgatom is :D

      Törlés
  5. annyira jó. úgy szeretem a világítós lakkokat. :)
    nekem 3 is van, charm limit márkájú, egy átlátszó, egy kék és egy rózsaszín, de a színesek is annyira átlátszóak, hogy simán lehet őket fedőlakknak használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elvileg china glaze-ban is van,azt láttam,hogy nagyon durván világít. azt szívesen kipróbálnám :D
      viszont a lovely nem sokat ért. mármint hamar elvesztette a világító hatását

      Törlés
  6. Ez valami eszméletlen jó ötlet! nekem egy világítós lakkom van a Lovely-tól igaz az fedő, egyszer próbáltam ki, elég jópofa :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is van Lovely direkt erre a manira vettem,de nem igazán akart működni :(

      Törlés
  7. Nagyon jó lett!
    Wáh, hétvégén csináltam én is pont ilyet csak szivecskékkel. :D Az istennek nem találtam sehol ilyen kis lyukasztót... Csak sorlyukasztót találtam, amiben kétféle méretű szivecske van felváltva. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!