2013. október 2., szerda

Tribal


Tribal mani elkészítése már a fejemben megfogalmazódott,viszont sohasem kerítettem rá sort.
Elkészítése egyszerű és a végeredmény is nagyon tetszetős.
Alaplakknak egy pinkes lakkot választottam ami az Orly Cotton candy és celluxból háromszögeket formáztam a körmeimre.



Én itt azt javasolom,hogy végig a körömre tegyetek celluxot én abba a hibába estem,hogy a szivaccsal felvitt szinek összekenték a körömvégeket :D


A színek kiválasztása után felvisszük a háromszögbe szivaccsal a szineket.
Én a körömvégekre is tettem lehelletnyi lakkot.
Ezután megcsináltam a háromszögeket,amit szabad kézzel csináltam,lehet valami sablonnal tökéletesebb lenne az eredmény.









A végeredény cuki nyárias simán hordtam egy hétig.
Kedvelem az ilyen mintákat,főleg azokat amiket magam készítettem el :)

Felhasznált lakkok és kellékek:


Opi base
Essence Inti inka
Orly Cotton candy
Orly Blue collar
Maybelline Green zing
Sminkszivacs
Cellux
Pupa top coat
Fekete akrilfesték



próbáltátok már a tribál mintát? :)


6 megjegyzés :

  1. Szabad kézzel is nagyon szép egyenes lett a minta.
    Nekem tetszik!:)
    Még nem próbáltam ilyen mintát,de mindennek eljön az ideje egyszer.:)

    VálaszTörlés
  2. A pöttyös megoldás jobban tetszik, mint a gyűrűsujjon, de szerintem őszies színekkel is biztos jól mutatna :) De tetszik, na. :D

    VálaszTörlés
  3. Most látom először ezt a mintát, tök jó, az azték piramisok jutottak róla eszembe :)

    VálaszTörlés
  4. wow..szuper lett, nekem nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik!!! Én nyáron voltam nagy tribal lázban, de nemrég gondolkodtam rajta, hogy kéne csinálni valami ősziesített változatot :)
    Ja, és díjat kaptál tőlem! :)
    http://glitterfingersss.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam-testverkodextol.html

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!