2013. november 29., péntek

Arany és piros találkozása


Ezt a manikűrt-legalábbis hasonlót- teljesen más színekben láttam egy blogon.Amikor elkészítettem,nekem a piros és az arany kombó jutott először az eszembe,kíváncsi voltak a színek,hogy harmozinálnak.
Piros lakkokat az idén nagyon kedvelem,az arany lakkokkal még mindig hadilábon állok.
Viszont így a két szín együtt nekem elnyerte a tetszésem,kíváncsi vagyok neketek mennyire tetszik.
Piros lakknak a Zoya-Tamsen lakkját használtam,mutatóujjamra a Barry M-Foil gold lakkja került,a gyűrűsre pedig az Opi-Honey rider.





Nyomdázásként a Bundle monster Bm-408-as palettáját használtam,erről a minta a fedőlakkot utánzó mintát választottam.










Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Tamsen
Barry M-Foil gold
Opi-Honey rider
Piros konad lakk nyomdázni,Barry m-Foil gold nyomdázni
Bundle monster Bm-408
Pupa-Top coat






melyik lakkot kedveled jobban a pirost vagy az aranyat?
viselnél ilyen jellengű manikűrt?


16 megjegyzés :

  1. Imádom ezt a manikűrt, főleg az arany miatt, nekem hatalmas szerelem ez a szín, a gyűrűsujjadon lévő lakk fantasztikus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Opi Honey rider valami mesés.Komolyan az egyik legszebb sand lakkom:)
      örülök,hogy tetszik ez a manikűr:)

      Törlés
  2. Ez a piros-arany kombó csodás, én főleg karácsony tájékán szeretem ezt a két színt együtt használni..:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, a piros amúgy is a kedvenc színem, arannyal a legszebb!! (Meg feketével.)

    VálaszTörlés
  4. Mikor megláttam a címét a bejegyzésnek totál izgalomba jöttem és mint mindig most sem csalódtam, baromi jól néz ki nyomdával és nélküle is ^^

    VálaszTörlés
  5. Szép lett, bár nekem minta nélkül jobban tetszik. :P

    VálaszTörlés
  6. Határozottan a pirosat imádom a jobban :D, az arany távol áll tőlem. Kezd utolérni engem is a karácsonyi hangulat a körmeid láttán! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretem én is ezt a két színt együtt.:) Nagyon jó mani lett!
    IMÁDOM! :D

    VálaszTörlés
  8. Az arany lakkok naaagyon szépek! *.* A végeredmény is nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!