2013. november 1., péntek

Bundle monster 411


Tegnap este fél órám volt,hogy összedobjam,egy általam hónapok óta kinézett manit.Alig vártam,hogy megcsináljam...
És sikerült :)
Bm-411-es palettán van az a minta,amit pár blogon láttam már,bennem más színekkel de megszületett a bejegyzés-a fejemben legalábbis :)
Ez hurok szerű minta nagyon szuper,elsőnek ez tetszett meg erről a palettáról,a zenés minták is nagyon tetszenek,de ezt majd talán egy másik manikűrben összhozom.


Szóval két lakkot használtam,Picture polish mindkettő,az egyik a Monroe és a Cosmos.
A hüvelykujjammal kapcsolatban tanácstalan voltam,így pár pontot raktam a lakkra,de szerintem egy másik hurok minta jobban mutatott volna.












Felhasznált lakkok

Opi Base
Picture polish Monroe és Cosmos 2 rétegben
Konad fehér lakk
Pupa top coat




kedvelitek az ilyen manikűröket?


22 megjegyzés :

  1. De jó lett!
    Én nem láttam még ilyet, de nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy tetszik.
      én jó vadász vagyok,hetek óta bújom a swatchokat :D

      Törlés
  2. Ez nagyon jó, nagyon tetszik, a minta is nyerő választás :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szuper lett!Nagyon jók a színek!
    Szép lett a minta.Tetszik nagyon:)

    VálaszTörlés
  4. Ezek a lakkok bámulatosak! komolyan a pirosért teljesen meg vagyok veszve :D A mani is tetszik, nem vagyok a körömdíszítés híve, de mindig találok nálad egy-két jó ötletet :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett a minta! A két lakk valami mesés külön-külön is, de így egymás mellett...szóhoz sem tudok jutni! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik:) nekem a Cosmos egy fokkal jobban tetszik:)

      Törlés
  6. gyonyoru szinosszeallitas, gyonyoru manikur. megerte a fel orat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszi szépen.nagyon kedves vagy :) bár lenne ilyen több fél órám :D

      Törlés
  7. Nagyon szép lett, a szinek is csodásak :)

    VálaszTörlés
  8. Én nem értem. :D Hogy lehet ezt így megcsinálni? :D Először festetted fel a színeket és utána jött a nyomda, vagy fordítva? Kurva jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. először nyomdáztam.majd a mintát a gumin hagytam. megszáradt és a közepét kitöltöttem lakkal-amit itt a bordó és a kék.. majd erre miután megszáradt fedőlakkot kentem. száradás után lehúztam az egészet,és felraktam a körömre.ennyi :)
      jó ez a módszer nagyon :)

      Törlés
    2. Jaj tényleg! Egyszer már láttam is Nálad! -.-' De hülye vagyok! :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!