2013. november 2., szombat

China Glaze-Ruby pumps


Ha már november van...brüüüüh( nem csípem a hideget),szívesen használok piros lakkokat.Ezért is vettem elő a China glaze -Ruby pumps lakkját.
Tiszta Karácsony hangulatom van már most,ezer és egy ilyen jellegű manit elkészítettem már a fejemben,viszont remélem lesz időm a megvalósításukra.
Egyik kedvenc China glaze lakkom a Ruby pumps,imádom,hogy piros telis teli csillámokkal.Szerintem tökéletes Karácsonyra is,viszont én a mindennapokban is szeretem ezt a körömlakkot.






2 rétegben kentem fel,nagyon intenzív ez a lakk.Fedőlakkal extrán szépen csillogós.








Ekkor elővettem a sminkszivacsom egy fehér és egy fekete lakkot,plusz díszítőszalagot.
Hogy mit alkottam? Hát ezt:

















Az alaplakk különleges lett ezzel a színátmenettel,a csíkokkal.




Felhasznált lakkok

Opi Base coat
China glaze Ruby pumps
Nicole by opi Razzle dazzle
Opi Alpine snow
sminkszivacs
díszítőszalag
Pupa top coat





kedvelitek a piros csillogós lakkokat?



22 megjegyzés :

  1. SZépséges ez a piros lakk, és szuper rá ez a minta. :D

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a lakk :) És a minta is szuper lett.

    VálaszTörlés
  3. Veszedelmesen jó lett ez a manikűr, beleszerettem ebbe a fekete-fehér átmenetes varázsba :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Csodás ez a piros, és milyen jól áll rajtad! Az átmenet is tök jó lett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a piros lakk!
    Nekem az átmenetről az olvadó hó jutott eszembe és a piros díszítéssel egész karácsonyosnak hat.:)
    Nagyon jó kis manikűr lett!:)

    VálaszTörlés
  6. Óh, ezt a szép lakkot elnyomtad, vétek volt :) nagyon jó a minta,de egy snassz pirossal is ütős lett volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak azért írtam, mert egyik kedvencem ez a lakk :)

      Törlés
    2. igy már értem :) akkor tényleg elnyomott így :)

      Törlés
  7. Szép lakk ez magában is, a díszítéssel meg nagyon egyedi lett.

    VálaszTörlés
  8. Meseszép színe van! Nem vagyok piros lakk kedvelő, de ez *-*
    Mintával is nagyon tetszik, irigylem a türelmed az ilyesmikhez:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohhh ha tudnád,mennyi mindenhez van türelmem :D

      Törlés
  9. Woooow!!! és mégegyszer Wooow!!!! El vagyok ájulva! A lakktól és a mintától is!

    VálaszTörlés
  10. már az instagramon is megcsodáltam ezt a manit, annyira tetszik :) és Neked is elpanaszkodom,hogy a seche vite ugyan szuperül szárít,de rettentően zsugorítja a lakkjaimat.te találtál már olyan lakkot,amire nincs ilyen hatással? (és igen,olvasom,hogy pupa fedőlakkot használsz,csak az üvegről jutott eszembe)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt használtam a seche vite-t ott láthatod,ahol az üveg a kezemben van. én nem vettem észre,hogy összekapja a lakkot. érdekes!!eddig nem volt semmi gondom ezzel a lakkal. sőt! viszont a pupa lakkot csak a nyomdázásra használom most,mert nem keni el a mintát :)
      a másik nagy kedvencem a CG gyorsszárítós lakkja.az nagyon szuper!:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!