2013. november 17., vasárnap

Essence- Happy Holidays-Snowflake tropper


Ma reggel gyorsan kipróbáltam az Essence új Snowflake tropper lakkját.

Amikor megláttam ezt a kollekciót úgy voltam vele,ez a fedőlakk mindenképpen kell.Aztán egyre jobban elment tőle a kedvem,látva azt,hogy sok bloggernek nem igazán tetszett felkenve illetve a pelyhek nem érvényesülnek vagy éppen feloldja a lakkot.

Nos a helyzet a következő.A troppert kb 4 percig ráztam fel,mire teljesen felkeveredett a lakk.Így letudtam a reggeli testmozgást :D
Alaplakknak az Essence Snow white Grumpy lakkját használtam.Egy intenzív kék,jelen esetben nem nagyon zavart,hogy a két réteg ellenére átlátszik a körömvég.





Erre felkentem a troppert.
Bevallom nekem nagyon tetszik annak ellenére,hogy az ecset rengeteg glittert felkapott amit láthattok a körmeimen.
Nagyon szép ez a fedőlakk,megéri az árát akkor is ha mondjuk 2 felkenés után kifogynak belőle a nagy glitterek.
A mini csillámok nem igazán érvénysülnek-szerintem az alaplakkon nem- más színen biztos szebben mutatna.
Végszóként,ha valaki szeretné,annak ajánlom,akkor is ha csak kevés glittert sikerül kihaszálnotok.










Felhasznált lakkok

China Glaze-Base
Essence-Snow white Grumpy
Essence-Happy Holiday Snowflake tropper


beszerzitek ezt a fedőlakkot?

31 megjegyzés :

  1. Nagyon vártam ezt a toppert, még mindig nem vettem meg és még mindig nem tudom,hogy elhozzam-e. Talán ha több nagy glitter lenne benne.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen ezt jól kispórolták belőle.
      engem akkor jobban zavarna ha mondjuk nem2 euro lett volna hanem 22 :D
      egynek nem rossz ez

      Törlés
  2. A kék lakk nagyon szép de ez a fedőlakk egy nagy... na nem mondom, mi, pedig üvegben olyan szép, és egészen rá is gerjedtem, aztán megláttam másoknál felkenve, és így máris nem sajnálom :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdekes az biztos. a lakknak ilyen gél állaga van,nem is az az igazi folyós lakk.

      Törlés
  3. Hát, nekem roppant vérszegénynek tűnik ez a topper, viszont az alaplakkod csodaszép!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D igen talán a nagy glitterek miatt :) elég kevés van benne :(

      Törlés
  4. Más alapon se nagyon mutatósak a csillámok....szerintem...próbáltam :) üvegben nagyon szép. Van az essence-nek szép csillámos lakkja, azt inkább venném újra, mint ezt :)

    Szerintem a mutatóujjad a legjobb, az egy darab fehér glitterrel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őő én nem bántam meg,hogy megvettem.Írtam is hogy nem kell...aztán a pultnál elcsábul az ember.
      Az ára miatt nem sajnálom,hogy megvettem,ha többe került volna biztos rosszul érezném most magam.
      Valójában nekem az ecsetre rengeteg glitter ragadt,nem is figyeltem amikor felkentem.
      inkább egyszerre több glitter tetszik mint egy-egy.Lehet nyomdázott alapon jó lenne nem tudom:)

      Törlés
    2. Nem tudom, hogy ennek a toppernek mi lenne jó. A kék lakkod viszont gyönyörű, azt elfogadnám :)

      Törlés
  5. Az alaplakkért odavagyok, a fedőlakk meg lehetne több csillámot tartalmazó *.*

    VálaszTörlés
  6. Maguk a glitterek nagyon tetszenek, hogy tiszta fehérek. De kevésnek érzem, és biztos vagyok benne, hogy nem sok lakkon mutathat jól. Nem hozza azt a "hűűűű, rohanok a boltba érte, mert belesajdul a szívem, ha nem lesz az enyém" érzést :/ Viszont a kék, úristen az a kék... :D Bár látom, a kék szinte mindenkinek elnyerte a tetszését :)

    VálaszTörlés
  7. sokat gondolkoztam rajta, de nem igazán győzött meg még most sem. :(

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik ez a kék szín, de kicsit bánatos vagyok hogy két réteg után is áttetszik a körömvég, mert nekem így nem állna jól amiatt hogy béna a körömformám és nagyon hosszúra meg kell növesztenem hogy kinézzen valahogy... akkor ez marad a polcon sajna... de neked jól áll, mert szép a körmöd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh várj. A kék egy tavalyi kollekciós lakk. Elvileg itt a tropper lenne a lényeg. Az az idei lakk;-)

      Törlés
    2. Haha... milyen naprakész vagyok :D :)

      Törlés
  9. Nem, nem, nem!! Azt hittem olyan igazi hópelyhek lesznek benne :(

    VálaszTörlés
  10. Szerintem én biztos kihagyom, mert amilyen nagy durral lett beharangozva, most akkorát néztem, hogy ez az? :O Szerintem ez egy nagy nulla, legalábbis képek alapján (ne vedd magadra, a lakkot szidom :D), szóval inkább veszek másik lakkot azon a pénzen.

    Egy valami jutott még eszembe, hogy ilyen miniatűr papírdarabkákat lehetne lyukasztani, és azt belszórni egy sima fedőlakkba: home made hópehely-fedőlakk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eléggé sporolós volt az Essence.Legközelebb remélem teletömik glitterrel a fedőlakkot. :)

      Törlés
  11. Húú az üvegben gyönyörű ez a lakk!
    Sajnálatos,hogy a körmön nem jön ki annyira..:(
    Azon gondolkodom,vajon napfényben nem jönne-e ki a csillám jobban...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehetde szerintem egy hópelyhes lakknak szuperül kell működnie alapból.Mivel télen kevés a napfény én nem hiszem,hogy nyáron kenegetem majd :D

      Törlés
  12. Ez nekem se kell... Pedig sok reményt fűztem hozzá! :(

    VálaszTörlés
  13. Hiányolok még több glittert, pedig ez akkora jó dobása lehetett volna az Essence-nek. A mani amúgy tetszik, de a lakk maga nem jön be, pedig te tuti kihoztad belőle a maximumot :)

    VálaszTörlés
  14. De jó, hogy nem vettem meg :)
    A kék csodaszép viszont, ha nem mondod, nem is veszem észre, hogy átlátszik a körömvég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. észrevettem,hogy lámpa alatt átlátszik sokszor.Gondolom az erős fény miatt lehet

      Törlés
  15. Azt hiszem én vagyok az egyetlen, aki azért vette meg ezt a fedőlakkot, mert az apró glitterek tetszettek benne, a nagyok viszont nem - így viszont jó az arány :-D

    VálaszTörlés
  16. Én, amikor megláttam, hogy az összes csillám az üveg alján van azt hittem megromlott, vagy mi. :D Nekem nagyon vérszegény... :S

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!