2013. november 10., vasárnap

Essie-Cashmere bathrobe

Essie fall kollekció szépséges szürke lakkját hoztam mára.
Sokáig szemeztem ezzel a lakkal,de úgy alakult,hogy nem rendeltem meg.Amikor a Sephorában jártam,örömmel raktam a kosaramba,hisz ez  kívánságlistás volt.
Mivel van szürke lakkom,nem is egy,olyat akartam venni,amiben minimum csillámpor van.
Ebben minden általam felállított kritériumnak eleget tesz ez a lakk.
Imádom a színét.Komolyan egyik kedvenc Essie lakkom lett ez.Idén mindenképpen.


 2 rétegben előkerül az a szépség,amit az üvegben láttam: a csillogás.








Mattítás mániám nem hagy alább.Erre is felkentem...





Mivel imádom a körömápoló olajokat,vettem egyet az Essieben is,olvastam egy blogon,hogy mennyire szuper.
Imádom már 2 hét használat után is,nagyon finom és kellemes barack illata van,nem ragad és nem is tapad,szépen beissza a körömágybőröm,majd lemosom.
Általban este szoktam használni,eddig legszuperebb körömápoló olajam,és kiütötte a nyeregből a Crystal nails-est.








Felhasznált lakkok


Orly Bonder
Essie-Cashmare bathrobe 2 rétegben
Essence Mat top coat
Pupa Top coat


kedvelitek a szürke lakkokat?
körömágybőrre mit használtok?




13 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a lakk, szerintem fényesen jobban érvényesülnek a csillámok. Körömágybőrre Crystal Nailses olajat használok, barackosat, de már kifogyóban van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem kókuszos van.de ez ezerszer jobb.:)

      Törlés
  2. Ez nagyon szép, mattítva és anélkül is !

    VálaszTörlés
  3. Ismét gondolatot olvastál...:D Ma szép szürke lakkra vadásztam, de egyik sem tetszett eléggé. De ez...:D:D::D

    VálaszTörlés
  4. Eh, ilyen szép szürke lakkot még nem is láttam, mennyire szeretnék már egy Essie-t :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a lakk, nekem mattan és fényesen is tetszik! :)
    Crystal Nails kókuszos olajat használok. :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ez a lakk, nekem önmagában jobban tetszik,mint mattítva. :)
    A körömápoló olajat pedig szívesen kipróbálnám..:)

    VálaszTörlés
  7. Mint egy selymes aszfaltréteg, ki nem néztem volna az üvegéből hogy ennyire édibédi ez a szürke lakk, hát ez nekem kell!!!!!!!! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Szép ez a szín, magában és matton is.

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a szürke lakk!:)
    Matton is jó.Nekem is egyre jobban bejönnek a matt lakkok.:)

    VálaszTörlés
  10. ...my first essie nail polish...I love it!!!
    ...kiss...lu!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!