2013. november 5., kedd

Flormar 392


Imádom a csillogós lakkokat.Ez inkább már holos mint sima csillogós,felkenve teljesen rabul ejtett.
Erikánál láttam elöszőr,már akkor odáig voltam érte.
2 rétegben kentem fel,mesés ez a lakk.Aki imádja a holo jellegű lakkokat annak szívből ajánlom.
Szerintem mindenféle manikűrhöz szuperül megy.

Erre nyomdáztam pár pillangót,így sokkal jobban látom érvényesülni az egész manikűrt.














Felhasznált lakkok

Orly Bonder
Flormar 392 két rétegben
Moyou Kitti collection 01
Konad pink kék zöld és piros lakkok
Pupa top coat



nektek megvan ez a lakk?
ha nincs megvennétek?



23 megjegyzés :

  1. wow, ez aztán csillog, bámulatos! Főleg a rózsaszín pillangós minta jön be. Díszítéshez is szép ez a lakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is az tetszik,kár,hogy alig látszik :)

      Törlés
  2. Imádom ezt a lakkot :) Egyszer biztosan az enyém lesz :)

    VálaszTörlés
  3. A szülinapomra megkaptam ezt a lakkot én is a legjobb barátnőmtől :) Imádom, annyira jó nézegetni a csillogását :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? én vagy fél órán át nézegettem :) mint valami mániákus :D
      tökre jó,hogy ilyen szuper barátnőd van neked is :) Én Erikától kaptam :)

      Törlés
  4. Nagyon szép a mani :). Ezt a lakkot muszáj megvennem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy ennyire tetszik. tuti jól fogsz járni vele :)

      Törlés
  5. Szombaton megyek a Naillandbe, biztos szemügyre veszem :D így nagyon tetszik a te körmödön, no meg a minta, nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a rengeteg szép lakk mellett erre nem lesz időd :D

      Törlés
  6. Két rétegét tekintve elég jó a fedése, más csillámos lakk nem biztos h így fed! Nagyon szép, tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fedés nem rossz,viszont szerintem egy alaplakkon jobban mutatna.

      Törlés
  7. Kedvenc holo lakkom. :) Önmagában is gyönyörű, de én általában fedőlakként szoktam leginkább használni..:) A pillangók pedig nagyon cukik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont erre gondoltam,hogy szerintem is alaplakkon jobban mutathat.

      Törlés
  8. Az egyik kedvencem volt, amíg nem fogyott el :( De azóta beszereztem már egy Moyrát, ami ugyanilyen :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépséges a lakk! Tuti megveszem majd *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy neked is tetszik.:)

      Törlés
  10. Ohh gyönyörű manikűr lett!!! Lepke, ohh imádom <3

    VálaszTörlés
  11. Ajj de szépséges, brutális ez a holo-hatás! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  12. Nekem is nagy kedvencem ez a lakk! :D
    Sokszor használom is.
    A pillangók nagyon jól mutatnak rajta.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!