2013. november 4., hétfő

Gradient with stamping


Imádom a színátmenetes manikűröket. Menhetetlen vagyok :) Szeretek új színekkel kísérletezgetni.
Ennek a maninak nincs története,egyik nap elővettem a szivacsom három lakkot és elkezdtem alkotni.
Pink sárga és lila lakk egymás mellett olyan furán néz ki,viszont sminkszivacson összhangba kerültek.
Erre választottam egy tökre jó mintát,természetesen nyomdáztam,lehet unjátok már,viszont és nagyon rákaptam erre a techinkára. 
Tavaly nem igazán szerettem nyomdázni,mert kicsit ügyetlen voltam,ma már úgy érzem magaménak tudhatom ezt a techinkát.








Olyan sok fedőlakkom van,aminek a felét szinte ki sem használom.Így néha próbálok a már elkészült nyomdás mintára is felkenni egyet-kettőt.
Jelen esetben a Rimmel fedőlakkját használtam,nekem speciál enélkül ez a manikűr jobban tetszik :)










Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
China glaze-Solar powe
Sinful colors-Lets's talk
Orly Pink waterfall
Bundle monster Bm-301
Rimmel-500 Disco ball 
Sminkszivacs




Kedvelitek a színátmenetes manikűröket?
csillogós fedőlakkal vagy anélkül?


16 megjegyzés :

  1. *-* Extra jól néz ki az átmenet, tetszenek a színek is, tényleg nem szokványos, emiatt nagyon egyedinek gondolom :) A nyomda minta meg nem is hiányozhat róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik.:) nyomdázós mániás vagyok nem tagadom. de annyira sok szép minta van,kár is lenne tagadni :D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett a mani, különlegesek a színek. :) Nekem fedőlakk nélkül jobban tetszik, úgy jobban előtérbe kerül a nyomdázott minta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik,és teljesen igazad van abban amit írtál:)

      Törlés
  3. Jó lett nagyon is, sőt nekem fedőlakkal jobban tetszik: olyan mint egy cukorkákkal beszórt cirkuszi sátor, vagy konfettieső a cirkuszi előadás végén! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Szoktam szivacsozni én is, néha fura módon nem azok a színek mennek egymáshoz, amiket elképzeltem, hanem kísérletezgetés közben derül ki, mi harmonizál jobban a másik színnel. Ez is tetszik, akit készítettél.
    Még nem unom a nyomdát, ettől egyedi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök,mivel imádok nyomdázni.viszont szívesen gyakorolnám a szabadkezes techinkát....de nincs rá időm...

      Törlés
  5. Nagyon jó lett az átmenet, és a díszítéssel is szuper! :)

    VálaszTörlés
  6. No, még egyszer :) Nagyon szép lett! Ha nem látnám, akkor el sem hinném, hogy ezek a színek ennyire jól passzolnak. Nyomdával is tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen,hogy újra írtál,és ne haragudj hogy töröltem a kommented:)
      nagyon jó az új profilképed !!!! :)

      Törlés
    2. dehogy haragszom és én is köszi :)

      Törlés
  7. Nagyon szuper!
    Tényleg jól összeillenek átmenetben ezek a színek,nem is gondoltam volna.:)

    VálaszTörlés
  8. Annyira jók ezek a színek! <3 A Rimmel lakknak meg már két hasonmását is megtaláltam. :D Vagyis inkább ő lett a második hasonmása a Miss Sportynak a Manhattan után. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!