2013. november 9., szombat

Két China Glaze találkozása


Valójában nem tudom ennek a technikának van-e neve,mindenesetre egy égből kapott ötlet volt az elkészítése.
Szeretek a színekkel játszani,a formákkal illetve a mintákkal is.
Alaplakknak egy fukszia lakkot választottam erre egy kék réteg jött.
Nagyon érdekes ez a minta,először arra gondoltam majd a farncia manihoz való sablonnal fogom megcsinálni.De nem találtam meg.Így szabad kézzel vittem fel a kék lakkot,azért ügyelve hogy az eredeti lekerekített forma megmaradjon.
Úgy néz ki mintha az alap fukszia lakk le lenne nőve.

China glaze mindkettő,a Fuchsia fanatic nagyon ütős szépség,erre pedig egy réteg kék azaz a First mate került.






Pontozóval fehér pöttyöket csináltam,majd a fukszia lakkal kisebb pintokat készítettem a közepébe.
Szív alakú strassz csak a hüvelyk illetve a gyűrűsujjamra került. 






Felhasznált lakkok és kellékek

Orly Bonder
China Glaze-Fuchsia fanatic 2 réteg
China Glaze-First mate egy réteg
Opi-Alpine snow a pontokhoz
Cheeky pontozó
Szívecskés strassz
Pupa top coat





nektek tetszik az ilyen manikűr?

20 megjegyzés :

  1. Imádom ezt a manit. :D Bár kicsit olyan, mintha 3-szemű űrlények lennének a körmeiden, de annyira jó a színpárosítás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eheheh.lehet a pontok nem kellettek volna :D nem tudom. de tényleg kicsit ufós lett :D itt nevetek hangosan :D :D

      Törlés
    2. deee nagyon jó a minta, mármint nem az ufós szempontból, hanem tényleg jól mutat :D így teljes szerintem ez a mani :)

      Törlés
  2. Tökéletes páros :) Nagyon ötletes ez a minta!

    VálaszTörlés
  3. :) mókás! Kedvencem ez a két szín lakkban, együtt és külön-külön is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fukszia nagy kedvencem nekem is :) kék viszont ilyen hangulatfüggő lakk.
      az első nagy szerelmem kék mániás volt,akkoriban amikor jártunk,mindig kékre fesetettem a körmöm.ez 2 évig így ment. kicsit meguntam a kék lakkot magamon,annak ellenére hogy ez vagy 14 éve volt.

      Törlés
    2. Nem csodálom :) Nálunk a zöld a kedvenc, ahhoz még öltözni sem könnyű, nem olyan diszkrét, mint a kék. De zöldből is van 6 db :) Kékből meg 10 felett...pedig nem vagyok gyűjtő, csak sajnos túl jó helyen van a kedvenc lakkosboltom.

      Törlés
  4. Annyira nem csípem az ilyen manikűröket... És ez meg most annyira tetszik, talán a színösszeállítás miatt, de nagyon bejön :]

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem ezt a technikát, de én sem tudom mi a neve :D A színösszeállítást nagyon eltaláltad!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klassz lett, az első ilyen mani, ami tetszik... :)
    A Fuchsia fanatic-nek imádom a színét, de már annyi pink lakkom van... :D
    A szíves strasszok, pedig nagyon édesek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hagyd el. meglepő módón nekem is rengeteg van.pedig nem vagyok nagy pink lakkos :D

      Törlés
  7. Wow! nagyon tetszik, a színek és a díszítés tök jó, tényleg kicsit űrlényes, de a szép fajtából :D

    VálaszTörlés
  8. Szép találkozás! :)
    Nagyon jó együtt a két szín és a minta is tetszik!:D

    VálaszTörlés
  9. Ez is félhold manikűr lehet sztem, nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!