2013. november 7., csütörtök

Kihívás-6. Your favorite colour family


Aki ismer tudja,hogy imádom a fekete körömlakkokat.Valójában minden bejön ami fekete,ruhában is nagy kedvencem,szerintem ilyen gyerekkori lázadó kori ártalom ez.
Egy ilyen lakkot választottam a mai kihíváshoz,egy sand lakkal együtt.Mivel ezer és egy színt választhattam volna,fekete pink illetve holo mix is jöhetett volna,így maradtam ennél a két általam kedvelt árnyalatnál.

Ez a Nicole by Opi lakk merőben eltér az általam preferált sima fekete lakktól,telis teli van mikrocsillámokkal,ezért is különleges számomra.
Gyűrűsujjamra pedig a Rimmel Precious Stones Diamond dust kelrült fel.







Erre nyomdáztam is illetve Moyou diszítőkövekkel feldobtam a manikűrt.
Cheeky paletta virágos mintáját választottam,illetve ey másik Nicole by Opi lakkot a nyomdázáshoz.
















Felhasznált lakkok és kellékek


Orly Bonder
Nicole by Opi-Totally in the dark 2 rétegben
Rimmel Diamond dust 2 rétegben
Moyou díszítő kövek
Cheeky paletta CH44
Nicole by Opi It's possible! nyomdázáshoz
Konad Top coat




kedvelitek a fekete lakkokat?


17 megjegyzés :

  1. De szuper lett! :) Nagyon jól áll rajtad ez a manikűr, nyomdázással is gyönyörű :)
    Én szeretem a fekete lakkot, de nagyon-nagyon ritkán hordom, mert munkába csak diszkrét manikűrt lehet, amikor hétvégén otthon vagyok akkor meg annyiféle lakkot szeretnék használni, hogy ritkán jutok el a feketéhez :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett...szokás szerint :)

    VálaszTörlés
  3. Ez gyönyörű! Egyáltalán nem "lázadó" :) inkább nagyon nőies, virágos és csillivilli, az csak második ránézésre látszik, hogy ja, és fekete is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,nagyon kedves vagy.:)
      valójában ezért is kedvelem a fekete lakkokat,hogy ezer módón lehet őket nőiessé tenni :)

      Törlés
  4. Nekem is ilyen a viszonyok a feketével mint Neked :) mondjuk a ruhatáram 90%-a fekete :) a manid meg wow! hihetetlenül szép lakk fullos mintával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt hiszem a ruhák többsége nekem is fekete :D örülök,hogy tetszik a mani:)

      Törlés
  5. Nyomdázás nélkül galaktikus manikűr némi csillagporral :DDD Nagyon elegáns, tetszik! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem neked lakkneveket kéne kitalálni,mindig olyan jókat írsz :)

      Törlés
  6. fú ez a két lakk eszméletlenül gyönyörű. *-*

    VálaszTörlés
  7. Jaaajj, ez nagyonnagyonnagyonnagyonnagyontetszik :]

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik ez a manid!
    Gyönyörű lett!:D
    Én is szeretem a fekete lakkokat,de én inkább csak ilyenkor őszi-téli időszakban szoktam festeni sötét lakkokat.:D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek az alap színek, de nyomdázva valami isteni! Ezt nagyon eltaláltad, imádom! :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó, én is imádom a fekete ruhákat, körmön inkább a pinket, és a kedvenc kombó a fekete ruha, pink körömlakkal :) nagyon ügyes vagy

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!