2013. november 15., péntek

Kihívás-7.Ombre or skittle

Mai második bejegyzésben a kihívás 7. állomásának feltételét teljesítem.
Én az ombre technikára adtam le a voksom,sokkal jobban tetszik ez mint a skittle.
Két A-England lakkot használtam,szivaccsal és természetesen aqua basera.
Erre általam nagyon kedvelt mintát,a Bundle monster BM-401 palettáról választottam,ez pedig a polip lett.

A színek szépek,Princess sabra és a Bridal veil illik egymáshoz,viszont a polip kicsit elvesztettnek tűnik.Lehet más színnel jobban érvényesülne:)













Felhasznált lakkok


Orly-Bonder
A-england-Priness sabra és Bridal veil
Nfu Oh-Aqua base
Sminkszivacs
Konad Bordó lakk
Bundle monster BM-401
Konad Top coat



kedvelitek az ilyen mintákat?



8 megjegyzés :

  1. Az összhatás nagyon tetszik, ha pedig külön nézem az ujjakat, akkor a gyűrűs a favorit :)

    VálaszTörlés
  2. A kraken *-* De vártam már vele a manit! Tökéletes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóó azért a tökéletestől messze van.
      ez volt a második alkalom,hogy használtam.... szerintem harmadikra lesz tökéletes ;)



      Törlés
  3. Zseniális! Az örök és kitörölhetetlen kedvencemmé vált!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett!
    Valami fenomenálisan jól néz ki ez a polip.:)

    VálaszTörlés
  5. Ez a polip még mindig nagyon jó! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!