2013. november 27., szerda

Kihívás-9.-Saran wrap



Mai kihívás témája a Saran wrap.
Eddig ezt a technikát nem próbáltam,viszont nem kedvelem.Valahogy nem lett olyan mint amilyennek kéne lennie,viszont legalább a kihívás témáját teljesítettem.

Alaplakknak egy kék lakkot használtam,erre felkentem egy fekete lakkot.Aztán a fólia következett.










Felhasznált lakkok 


Orly-Bonder
Models own-Feeling blue
Essence-Crazy good times-01 Paradelade
Fólia
Pupa top coat





kedveled ezt a technikát?

13 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszik, szépen harmonizálnak a szinek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy neked tetszik.
      nekem maga a technika az ami nem tetszik. valahogy nem áll kézre :D nem tudom,nem érzem magaménak.

      Törlés
  2. Nekem nagyon nagyon tetszik *-* Csinálhatnál máskor is ilyet, engem érdekelne :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik,de en sem kedvelem ezt a technikat,sosem ugy sikerul ahogy szeretnem :-)

    VálaszTörlés
  4. Húú, tök jól néz ki!!!! Nagyon szupi!

    VálaszTörlés
  5. Én még nem próbáltam a saran wrap-ot :D Szerintem nem lett rossz, a színválasztás is isteni!

    VálaszTörlés
  6. Ahhoz képest,hogy nem a kedvenced,szerintem nagyon jól sikerült.:)
    Jól mutat együtt a két szín :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nem jelent semmit :D sokfajta technika nem jön be,de ha már benne volt a kihívásba muszáj volt megcsinálnom.

      Törlés
  7. Nekem nagyon tetszik, a technika és főleg a kék lakk!! Majd ha tenger sok időm lesz, kipróbálom. Csak félek, hosszú lesz a száradási idő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nem vett sok időt igénybe. szóval annyira nem komplikált a dolog.Csak kicsit maszatolós.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!