2013. november 13., szerda

Manhattan-Yeah & yang-red sunrise


Ezt a szépséget még Erikától kaptam.Nála ez a lakk nagyon tetszett,magamon már kevésébé.
Semmi bajom a színével,szerintem nagyon  kellemes pirosas árnyalat,viszont a fedésével volt a legtöbb gondom.
3 rétegben is átlátszik a körömvég,ami nálam kizáró ok...sajnos:)
Nagyon sajnálom,mert imádom ezt a márkát,a színe is nagyon tetszik,fokozhatnám a dolgot,viszont tényleg nálam a 3réteges körömlakk nem rúg labdába.

Yeah and yang-red sunrise nevet viseli,elég hamar megszáradt a 3 réteg.






Erre az akkor megmaradt,már fóliára felkent China glaze Ruby pumps lakkal csináltam érdekes mintákat.
Csillagot ollót és díszítő követ használtam.














Felhasznált lakkok és kellékek

Orly Bonder
Manhattan Yeah and yang-red sunrise 3 réteg
Cheeky díszítőkő
China glaze Ruby pumps
cikk-cakk olló




szeretitek a piros lakkokat?


14 megjegyzés :

  1. De szép szine van :) Sajnos én sem szeretem a három réteges lakkokat, de ha jobban fedne biztosan beszerezném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a színe tényleg szép.viszont a fedése szerintem nagyon lehúzza :(

      Törlés
  2. Ebből a kollekcióból a sötétlilát és a zöldet elfogyasztottam a nyáron, azok a színek jól fedtek. Ez a piros nagyon szép, nem tűzpiros, de olyan kellemes, mindennapi viselet. Nekem a piros a kedvenc színem, de nagyon nehéz olyat kifogni lakkban, ami nem pattogzik le nálam, eddig megbukott már pár márka...fedőlakkal. Ez nyomdázás nélkül is szép, a köves mint a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ez a lakk rajtam nem működik.Erikánál nagyon szép,a fedése is.Nekem alapból fehér a körömvégem így nehéz olyan lakkot találni amit nem üt át.

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a lakk, kár hogy három réteges. viszont ha gyorsan szárad akkor nem olyan vészes szerintem :)
    A minták pedig elképesztően jók lettek! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos nálam a 3 réteges lakk kilőve.mindegy milyen gyorsan szárad,szerintem ennyi réteg azért már sok :(

      Törlés
  4. Nagyon szép árnyalat. Kevés piros lakkom van, de neki lenne helye nálam. :) A 3 réteget sajnálom...

    VálaszTörlés
  5. nagyon gyönyörű ez a lakk. na meg persze a díszítés is. :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép szín, de én sem szeretem a 3 réteges lakkokat...

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom,hogy nem fed nálad a lakk rendesen:( De a minták nagyon tetszenek rajta!:D Szuper jó lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!