2013. november 25., hétfő

ManiCute-3d


Mai mani elkészítése nekem fejtörést okozott,mivel a 3d díszítést, én , műkörmön látom szívesen.
Engem saját körmön zavar.De mindegy olyan lett amilyen.

Alapszín a kék,ezzel próbáltam összehozni egy masnis 3d-s manikűrt.


Alaplakkank az Essecne-Crazy good times -04 Confetteria lakkját használtam.









Erre csikokat csináltam és egy 3d-s masnival dobtam fel az egészet.













Felhasznált lakkok

Orly Bonder
Essence-Crazy good times  Confetteria
Opi-He blue it this time
Models own-Feeling blue
Fehér csíkakrilfestékkel
3d-s masni 






27 megjegyzés :

  1. Aztamindenségineki!!! Ez valami eszméletlenül szép!!! Ha megengeded leszednék egy képet és később beraknám a novemberi kedvencek közé, mert ennek a maninak ott a helye a blogomon :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik az alap, de a 3d-s díszek nekem sem tetszenek. Mindig az jut eszembe, hogy valami kiáll a körmömről, le kéne kaparni :D

    De szerintem a témát jól megoldottad vele.

    VálaszTörlés
  3. Wow, nagyon jól néz ki, gyönyörű lett.

    VálaszTörlés
  4. Tyűű nemsemmi díszítés, nagyon tetszik :)) ügyi vagy

    VálaszTörlés
  5. Mutatós...de csak itt :) gondolom hamar leszedted a körmeidről :) A csíkozás tetszik, a színekről nem is beszélve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3d nem az én világom :) plusz így nem hiszem,hogy tudnék mosogatni :D

      Törlés
  6. tejóég, mennyi masni :) De gondolom, nem mindennapi hordásra tervezted :) Az alaplakk nagyon szép, meg a kivitelezés is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy tetszik.
      ááá nem,erre a kihívásra készült. ez a fajta "művészet" távol áll tőlem.

      Törlés
  7. Jajj de édes! Ez nagyon nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
  8. Blue Candy Shop, hát imádom! :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett!!!
    Eszméletlen jó a lakkozás is és a masnik is.
    Nem csodálom,hogy nem hagytad fenn,én sem tudnék vele rendesen háztartási munkát végezni:)
    Valahogy ezt a stílusú manikat,nem erre tervezték. :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett, tetszik :) Mindennapra mondjuk nem tudnám hordani, de alkalmakra nagyon szép :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!