2013. november 28., csütörtök

Nicole by Opi-Gumdrops-My cherry amour

Egyik kedvenc márkám lakkját hoztam mára.
My cherry amour egy nyáron megjelent Gumdrops kollekció egyik szépsége.
Imádom a színét,legalábbis az fogott meg benne,hogy,kapott egy kis holo töltetet.
Amikor megérkezett egy ujjamon próbáltam ki,egy hétig bírta töretlenül,és meg sem kopott a vége.Tudom,ez nem számít valódi tesztnek,viszont azért jelent valamit.
Könnyű lakkozni vele,szuper gyorsan szárad,és tényleg kicsit érdes,cukorkás lesz a felülete.







Felkenve két rétegben így fest.
(Előben a holo hatása érvényesül a legjobban,imádom,hogy ilyen,eddig nem sok ilyen holos-sand lakkot láttam.)






Fedőlakkal a gyűrűs illetve a kisujjam.







Itt megjegyezném,hogy ez a lakk nagyon hasonlít a Rimmel Space dust pink lakkjára.De erről majd abban  a posztban írok.
Imádom ezt a lakkot,nem bánom,hogy megvettem-sőt-viszont mint írtam akad olcsóbb hasonmása.


Felhasznált lakkok


Orly-Bonder
Nicole by Opi-Guumdrops-My cherry amour 2 rétegben
Pupa Top Coat





kedveled az ilyen lakkokat?



16 megjegyzés :

  1. Ez mennyire szép lakk már *-* Nem is tudom fedővel is meg anélkül is nagyon szép *-* Sose lesz vége a kívánságlistának, pedig ideje lenne mindegy felírom ez is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez egy ördögi körforgás. :D
      jobb ha az én listámat nem tudod,elég lesz ha hazamegyek és megcélozom a nailland standot :D

      Törlés
  2. gyönyörű lehet napfényben!!

    VálaszTörlés
  3. De csodás szine van! :) Én is szivesen megnézném napfényben.

    VálaszTörlés
  4. Szép színe van (még így is, hogy nem vagyok egy rózsaszín fan :D), és a finish is nagyon tetszik! Tényleg különleges.

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik, gyönyörű :)) nekem fedőlakk nélkül jobban bejön, legszívesebben megenném :DDDDD

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. sima sand lakk.kis holóval megszórva :)

      Törlés
  7. Nekem fedőlakkal és nélküle is bejön:)
    Gyönyörű lakk! :D

    VálaszTörlés
  8. Fedőlakkal nyalóka, fedőlakk nélkül pedig az a kis műanyag flakonos cukorkapor amit a '90-es években lehetett kapni :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!