2013. november 8., péntek

Nude manikűr


Egyik kedvenc nude lakkom.Nem tudom,hogy vagytok vele,eddig nem nagyon kedveltem a nude lakkokat.Valamiért mindig az volt benne,mennyire uncsi,hogy olyan semmilyen színű a körmöm.Viszont amikor megvettem ezt a lakkot,teljesen megváltozott a véleményem.
Visszafogott szín amit szuper módon lehet díszíteni,és mostanában hétköznap is szívesen viselek.
2 rétegben tökéleteses fed,gyorsan megszárad.
Erre jelen esetben nyomdáztam egy Bornprettystore palettával ami a QA10.


Nagyon tetszenek a minták,mindegyik kis cuki,szívecskés olyan kis romantikus.


És az elkészült manikűr:









Felhasznált lakkok 


Orly Bonder
Opi-My very first konckwurst 2 rétegben
Bornprettystore QA10 nyomdapaletta mintái
Konad fekete pink fehér fuchsia lakkok
Konad top coat




szeretitek a nude lakkokat?

18 megjegyzés :

  1. szuper ez a lakk. törke jó,hogy minden minta más színű :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a nude lakk, már amikor tesztelted is felfigyeltem rá! A nyomdázás pedig telitalálat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy tetszik:)
      szuper tényleg ez a lakk,sok hezitálás után vettem emg,de nem bánom...sőt...

      Törlés
  3. Nem nagyon vagyok értük oda, de azért van kettő. A fekete minta csodás, nekem ezüsttel is tetszene. Vagy holossal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez jó,hogy van kettő pedig nem kedveled :) én a sárga lakkal vagyok így,hogy nagyon nem csípem viszont van vagy 4 :D
      valami ezüst nyomdázós lakkot vadásznom kell mert nincs. holo meg eszembe sem jutott,de köszi az ötletet :)

      Törlés
    2. A nude az alapszín, muszáj, hogy legyen itthon :) De csak alkalomra kenem fel, aztán másnap mosom is le. Sárgára is remekül lehet nyomdázni!

      Törlés
  4. Nagyon szép, én szeretem a nude lakkokat, mert munkába szinte csak ilyesmit tudok viselni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor Te nagy mennyiségbn fogyasztod :)

      Törlés
  5. A madárkás minta annyira aranyos! :)

    VálaszTörlés
  6. Szép ez a lakk, megy az árnyalata a bőrödhöz. :)
    A szívecskéket pedig imádom! :))

    VálaszTörlés
  7. Kifejezetten tetszik :) OPI lakkal nem nagyon lehet mellé fogni...na meg a nyomdával sem ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a spiderman kollekcióval erősen melléfogtam. a lakkok semennyire sem fednek... :(
      de örülök,hogy tetszik a nude mani:)

      Törlés
  8. Nagyon vidám lett ez a nude lakk a színes nyomda mintáktól!:)
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  9. De kis cukika lett! Édesek ezek a minták! <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!