2013. november 21., csütörtök

Opi-Every month is oktoberfest


Ezt a lakkot még nyáron sikerült megvennem,( látszik a  fotón,hogy még nyár végén fotóztam be ),ki is próbáltam,viszont nem tetszett a lakkozásom.
Így újra használtam ezt a színt,sikerült megfelelő képeket készítenem.

Germany kollekciós lakkról van szó,talán az egyik nagy kedvencem a 12 színből.Ez pont illik hozzám,és nagy szeretettel viselem,annak ellenére,hogy ehhez hasonló árnyalatom van.
Léteznek lakkok mint például ez is,amiket nem szeretek semmiféle díszítéssel "elrontani",imádom a színét csak úgy önmagában.



2 rétegben kentem fel,egyben is szuper volt a fedése,szinte az eddig összes Germany kollkeciós lakkomnak remek a fedése.
Napsütésben készültek a képek,pont olyan napon lakkoztam,amikor hét ágra sütött:)

Kicsit nehéz leírni a színét,mert az alapszíne nem fekete,inkább kékes lila,milliónyi mikroglitterrel-piros,bordó és arany-,amik szerintem csak napsütében láthatóak igazán.
Árnyékban a lakk kicsit fénytelennek tűnik,sötét és misztikus.Egyszerűen az a lakk ami vagy tetszik,vagy rá sem nézel.
Nekem tetszik,sőt....!
Pár blogon feltűnt,hogy nyomdáztak is vele.Legközelebb kipróbálom:)









neked tetszik ez az árnyalat?

22 megjegyzés :

  1. Ó de nagyon felnőttes szín, igazi komoly, dög üzletasszony-feeling, szuper színe van! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kb nekem is ez jutott róla eszembe :D igazi vadmacska feeling :D

      Törlés
  2. Hű, ez olyan csábítós lakk :) Randira való szép ruhához :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van benne valami.a Párom egész nap nézegette :) neki is nagyon tetszik:)

      Törlés
  3. Ez nagyon szép szín, tetszik...esetleg egy szolíd virágos matricát el tudtam volna képzelni egy ujjon. De önmagában is látványos ez a lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik azért.Legközelebb rakok rá valami mintát :D

      Törlés
  4. Kicsit sötét, de gyönyörű szén :-)
    Egy vadító/csábító ruhához én is nagyon el tudom képzelni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó én nagyon bírom azeket a sötét árnyalatokat. :)

      Törlés
  5. Nekem is megvan, egyik kedvenc lakkom, ettől függetlenül iszonyatosan lehúztam szegényt a blogon :/ Épp nem volt hozzá hangulatom szerintem, meg a nap sem sütött és olyankor inkább csak simán fekete. A képek sem lettek nálam túl jók, ott kifejezetten a fekete oldala látható, és a kommentek is elég negatívak lettek hozzá :D De a lábujjaimon most ő van, és tényleg a leghasználtabb lakkom mind közül. Nem értem, miért húztam le szegényt olyan csúnyán. Ennyit tesz a hangulat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néha van ilyen.Amikor először kipróbáltam tetszett de nem volt a nagy kattanás.Ezért ki sem tettem a blogra.
      Most ősszel nagyon tetszik.Sokszor vagyok így én is,hangulat kell egy-egy színhez.

      Törlés
  6. Önmagában is gyönyörű ez a lakk, kár lenne rá nyomdázni szerintem. :P Na jó, azért egy arany színű barokk minta nem rontaná el. :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lakk, meg is nézem, nekem van-e hasonló a birtkomban. Két jelöltem van, meglátjuk :-)

    VálaszTörlés
  8. ...questo smalto l'ho acquistato approfittando di uno sconto di sephora a 6 euro...è splendido...lo adoro!!!
    ...ciaooo...lu!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. siiii come me :D ho preso quasi tutti di collezione Germany :)

      Törlés
  9. *-* Ez az egyik legszebb lilás- bordó árnyalat amit valaha láttam! (legalábbis képen annak látom).
    Azok a csillámok *-* Nem is hiányoltam róla a nyomdázást, pedig mikor görgettem lefelé, azért vártam milyen jó kis minta lesz rajta :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép szin :) Én is sokat gondolkodtam ezen a lakkon, de végül nem vettem meg. Most viszont megint elgondolkodtam rajtam hogy kellene...:D
    Szerintem szép lehet nyomdázva is.

    VálaszTörlés
  11. Csodálatos színe van :D
    Nagyon tetszik rajtad,jól áll ez a szín is..:)

    VálaszTörlés
  12. Jujj ez a szín nagyon tetszik!!! Valami mesés!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!