2013. november 14., csütörtök

Opi-Schnapps out of it!



Ismét egy Germany kollekciós lakkot hoztam,most jövök rá,hogy mennyire elkerülte a figyelmem tavaly,és mennyire jó,hogy végül nem maradtam le a lakkokról.
Schnapps out of it! egy érdekes színű lakk,inkább barnás mint naracssárga.
Üvegben nekem nem igazán tetszik,viszont felkenve már annál inkább.
Opi-hoz híven szuper a fedése gyorsan szárad,és könnyű dolgozni vele.

Ezt a lakkot terra cotta-nak hívták pár blogon,az opi mályvának nevezi,szerintem viszont az első jellemzés illik rá.
Az üvegben felfedezhetünk apró de tényleg apró mikroglittereket,amik még a napfényben sem köszönnek vissza,fényképen igen maximális zoom-al lehet őket látni,de ott vannak.Talán ettől lesz egy kicsit különleges ez az árnyalat.


Nem meglepő módon egy rétegben is szuperül fed.






Erre virágokat alkottam.A színeket egy fólián kevertem össze,ebből virágokat és leveletek alkottam pontozó segítségével.








Felhasznált lakkok és kellékek


Orly Bonder
Opi-Schnapps put of it!
Pink piros és zöld lakk
Pontozó
Pupa top coat



kedvelitek az ilyen színű lakkokat?
csináltatok már így virágokat?


14 megjegyzés :

  1. A lakk színe gyönyörű, a virágok is tetszenek (főleg a technika), de nem együtt a két szín. Lehet, a fotó miatt, de nekem más színű virágok jobban tetszenének.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bevallom nem erre a lakkra készültek a virágok :) viszont sokat volt fent a fólián és muszáj volt használnom.
      Most próbáltam ki először de igy is kicsit nagyok lettek a virágok :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a lakk és a díszítés is ötletes!

    VálaszTörlés
  3. Ez nem igazán az én színem, de valóban inkább terra cotta mint mályva. A díszítés tök jó ötlet, a gyűrűs ujjadon lett a legjobb a rózsa :)

    VálaszTörlés
  4. Olaszországot a terrakotta színe miatt is imádom, de csakis és kizárólag az építészetében - lakkban amint meglátom ezt a színt, menekülök előle nehogy magamra kenjem! :)))) Ez az OPI árnyalat számomra olyan, mint a zsiráf: szép-szép, de otthonra nem kéne :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem vagyunk egyformák :)
      nekem volt-vagyis még megvan- ilyen lakkom Catrice-ben na azzal én is így voltam,hogy magamon köszi de nem.
      Egyre jobban kedvelem a nem átlagos színeket,persze egy lakkot visleni is kell,és ez a szín azt hiszem nem mindekni áll jól

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a szín! Szeretem a terrakotta színt lakberendezésben is és körmön viselni is!
    Ez a rózsafestés nagyon ötletes, a gyűrűsujjadon lett szerintem a legszebb a minta! :-)

    VálaszTörlés
  6. Jó ez a szín, talán az Essence-nek van valami hasonló árnyalata. Egyetértek abban, hogy egy lakkot viselni tudni kell, pláne, ha egy különleges árnyalatról van szó. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a terrakotta szín,nekem tetszik,jó kis őszies hatása van.
    A minta pedig nagyon ötletes:D Tetszik nagyon!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett a kész mani :) A lakk pedig jó kis őszi szin. Rajtad nagyon jól áll, de magamon nem tudom elképzelni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!