2013. november 3., vasárnap

Orly-Buried alive


Orly-Buried alive egyik legkedvesebb őszi lakkom,extán csillámos barna-arany lakk.
A neve nagyon érdekes,nem tudom mi ihlette meg a tervezőt.:)
Felkenve nagyon szép,2 rétegben nagyon jól fed,azonnal látszik a barna-arany hatása.
Amikor megvettem-tavaly-annyire nem kedvelt ezt a lakkot,nem éreztem azt a hatást amit most,egy év után felkenve éreztem.
Valamiért jobban érzem magamon ezt a színt,gondolom közrejátszik,hogy sokat fogytam.












Erre nyomdáztam a China glaze lakkal,ami egy rózsaszín,gyöngyházas metálos.A végeredmény nagyon szép lett.Fedőlakkal a rózsaszín lakk teljesen boronzos lett. :)
A kis illetve a gyűrűsujjamon már van fedőlakk.A többin nincs.Milyen érdekes nem?!Nagyon szuper ez az összhang.


Itt minden ujjamon van már fedőlakk.





Matt:



Nekem ez a manikűr nagyon tetszik,fura de egyben szuper is hogy megváltozott a nyomdázozz lakk színe.


Felhasznált lakkok:

Opi Base
Orly Buried alive
China Glaze Emotion
Moyou Pro plate collection 04
Pupa top coat



kedvelitek az ilyen lakkokat?
esetleg ez megvan nektek?


30 megjegyzés :

  1. Ez nagyon szuper lett :) Nyomdázással és anélkül is gyönyörű :D

    VálaszTörlés
  2. Jajj ez nagyon szép, főleg a nyomdázással, olyan jó színeket választottál hozzá, nagyon különleges! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) valójában csak egy színt választottam hozzá nyomdázáshoz :)

      Törlés
  3. Mindkét verzió nagyon tetszik! Nagyon szépek benne azok az apró csillámok *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép!
    Egyetlen Orly lakkom van, valahogy eddig nem nagyon figyeltem rájuk,pedig gyönyörű színeket mutatsz tőlük! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig nagyon szuper márka az orly. tartós,18ml!!!! egy életre elég,és nem is vészes az ára.

      Törlés
  5. Nyomdázva fantasztikus! Legjobban a rózsaszín nyomdázás dobbantotta meg a szivemet, de a többi is tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? tényleg nagyon szép :) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  6. Jajj a Buried alive*.* annyira régóta nézegetem, de Magyarországra ezt a kollekciót nem hozták be :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt sajnálattam olvasom. :( én is úgy rendeltem még amerikából.

      Törlés
  7. Azta. :D Először azt hittem két különböző lakkal nyomdáztál. Durva hogy megváltoztatta a színét... :) Szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljesen véletlenül alakult így. nem is hittem volna,hogy fedőlakkal megváltozik a színe :D

      Törlés
  8. Gyönyörű ez a lakk magában is!! Nyomdázással meg mint egy bársonykárpit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jééé tényleg olyan :D örülök,hogy tetszik:)

      Törlés
  9. mattan a legjobb! na azt elnézegettem egy darabig. Szép ez a lakk, nézek majd vmi hasonlót, hátha van drogériába, esetleg naillandbe :)

    VálaszTörlés
  10. Nem vagyok oda a barnás lakkokért, de ez nagyon szép darab. És tényleg milyen furi, hogy a CG barnára változik :D :D Egyébként rózsaszínen nekem jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  11. Gyönyörű ez a lakk :O Meg a nyomdázott-mattított verzió is belopta magát a szívembe. :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép, fényesen, mattítva is :) Jó kis lakk.

    VálaszTörlés
  13. hú ez gyönyörű, tipikus őszi szín. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik,örülök,hogy neked is.tiszta barna mániás vagyok most :)

      Törlés
  14. Nekem az összes verzió bejön!
    Önmagában,nyomdázva rózsaszínen,fedővel bronzosan és matton is! :D

    VálaszTörlés
  15. Itt a vége felé már-már csorgott a nyálam... :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!