2013. november 24., vasárnap

P.Shine használata és körömápolási rutinom


Régóta érlelődik egy ilyen bejegyzés nálam.
Szerintem aki nagy körömlakkozós,az nem veszi fáradságnak ápolni a körmeit.
Elég sok terméket használok,viszont fele ennyi is elég lenne,viszont ha már megvettem,biztos minden elhasználok majd idővel.
Az alap igényesség nálam fő szempont,nem szeretem elhanyagolni a körmeim,az időt sem sajnálom erre.

Első körben leírnám,hogy nem szeretem levágni a körmeimet,mert ez egy stresszes megoldás a körömnek,és nem igazán tesz neki jót.Így erős reszelővel reszelem vissza,formára másfajtát használok,nem igazán durvát.
A köröm felületét bufferrel szoktak megreszelni-csak egy irányba!!!.Egyre ritkábban,erről szeretnék leszokni.

A körömreszelő nagyon egyénre szabott,amit ugyebár nem adunk kölcsön senkinek sem,és senkiét nem használjuk.
Van ezer fajta reszelő,ezer fajta márka,mindenki megtalálja a hozzá és a körméhez illőt.



Áltama használt termékek:



Essence Studio nails körömápoló krém egy teljesen felesleges termék.Akciósan vettem,de idei óráig jó.
Nem venném újra.
Avon körömápoló folyadék nagyon szuper.Egyik kedvencem
Mavala körömerősítő folyadék is nagy kedvencem,néha érzem,hogy éget kicsit.
Essence körömerősítő toll is nagyon szuper.Kár,hogy már nem kapható



Mavala körömlakkok koppintása Essence-ben már felbukkant.Első lakk egy nylon réteget képez a körmökön,a második lakk egy természetes színt kölcsönös.
Kedvelem ezeket a lakkokat,de csak akkor használom,amikor kicsit gyengének érzem a körmeimet.


Rimmel nail surse az egyik legjobb körömlakk amivel eddig találkoztam.
Mindent kibír!
Másik kedvencem az Essence Studio nails ultra strong defender.Szerintem ez is nagyon szupi kis lakk,viszont nem veszi fel a versenyt a Rimmel-el.




Crystal nails kókuszos cuticle olajat a kellemes illata miatt szeretem,de leadtam a  voksom az Essie-re.


Körömkefét reszelés után szoktam használni.

Én a körömágybőröm már ezzel vágom ki.Nagyon szuper,és borzalmasan éles,szerintem aki nem igazán jártas ebben,vagy ollóról vált erre,annak nagyon óvatosan kell használnia,mert simán ségülést lehet vele okozni.




Nfu oh Cuticle remover kedvenc fegyverem.A körömágybőr feltolókkal együtt.
1 perc használat után nagyon jól működik,szuperül feloldja a körömágybőrt.

Ma a kezem kb 5 percig meleg vizbe áztattam.Ezt általában a csapnál végzem el,viszont vannak erre a műveletre speckó kis tálak.Természetesen a régi lakkot lemossuk:)
Szóval érik egy ilyen tálka beszerzése nálam.
Ezután Nfu oh Cuticle remover-t hasznátam,majd feltoltam a körömágybőrt,majd a kis ollómmal kivágtam a bőrt.Felreszetletem a körömöm,formára..

Itt jön a képbe a kedvenc termékem,ami nélkül nem tudok élni.Anno amikor a manikűröm elhagytam,ez a termék nagyon sokat segített nekem.




A készletben két féle paszta van,körömreszelő,adagoló kis törlőkendő,és kétfajta polirozó.




Így néz ki a  köröm az előkészítés után.



Az 1-es zöld pasztával kezdjük a műveletet,az ehhez tartozó zöld polírozót kell használni.
A paszta érdekes,nem kemény és nem is folyékony,szerintem a kézmelegre kicsit feloldódik,így könnyebb a körömbe maszírozni.



A zöld polírozóval egyiránybba mozgatba belepolírozom a körömömbe.





Ezután jön a 2-es pink tégely,ami egy por.Ezzel fixáljuk a körömbe a zöld tégelyes pasztát.
Ehhez tartozó pink polírozót használom.



Itt már lástzik milyen fényes lett a körömfelület.


A törlőkedővel áttörölgetem,leszedve a felesleget.


Általában a pink tégelyes műveletet 3 héteig szoktam ismételni.
Minden hónap első vasárnap estéjén elvégzem az egész procedúrát-zöld és pink- a többi 3 vasárnap csak a pink tégelyes port használom.

A végén használom a Rimmel nail nurse körömlakkot. 

És az Essie körömápoló olajat.Amit 10 perig hagyom a körömágybőrömön.




Ezután szálmentes törlőkedővel letörlöm a felesleget.
És voilá:


Ez az én szeánszom,természetesen nem vagyunk egyformák,mindenkinek más termék válik be.Aki szeretne P.Shine-t venni annak ajánlom,nagyon szuper,viszont megjelentek fals másolatok,szóval óvatosan vásároljátok meg.
A híresztelésekkel ellentétben nem dobja le a körömlakkot,semmi befolyása nincs rá.Nekem minden lakk ugyanolyan tartós mint előtte.




neked mi a körömápolási rutinod?


12 megjegyzés :

  1. Ez nagyon hasznos volt, már régóta szemeztem ezzel a P.Shine ápoló szettel! Köszi a jótanácsokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszi :) akkor már ezért megérte megírnom :)

      Törlés
  2. Gyönyörűek a körmeid,látszik,hogy tényleg sokat foglalkozol az ápolásukkal!
    Nagyon hasznos és segítséget nyújtó bejegyzést írtál.
    A rimmel lakkot én is be fogom szerezni:)

    VálaszTörlés
  3. Régóta nézegetem én is ezt a szettet, de mindig valami más kellett előbb. :) Szerencsére erős körmeim vannak, nem törnek, repednek egy ideje. Viszont az ápolás ráférne...

    VálaszTörlés
  4. a P. Shine-ból az otthoni ápoláshoz való készletet felejtsük is el és csak az a profi készlet a jó? Most akartam pont megrendelni a kicsit, mert a nagy most nem fér bele :(

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Azt irjak,hogy vsgy csak a por,vagy egy folyadek.

      Törlés
    2. olyat találtam amiben csak a pink por van. de így ennek semmi értelme,mert a második azaz a pink por fixálja az első-zöld- pasztát.
      én azt mondom hogy ezt ne vedd meg mert nem lesz hatása így. inkább gyűjts erre a készletre,9900ft ok tudom,hogy pénz én lassan 2 éve nyüstölöm,és szinte semmit sem fogyott belőle.

      Törlés
  6. Nem semmi ez az ápolás, de szépek is a körmeid. Engem idegesítene ez a hossz, régebben pedig méteres körmökkel jártam én is :) Na nekem van egy csipeszem meg egy reszelőm és slussz. Ja, a körömágybőrt fel szoktam tolni (másik körömmel), de mióta lakkozom, nem nő rá a körömre. Ez így elég csekély ápolás, tudom. Körmöt vágni én is utálok. Nagyon. Ráadásul vastagok is, az ollóval csak bénázok, úgyhogy csipeszelem. Valamelyik blogon olvastam, hogy lakkos körmöt vág a bloggerina, mert akkor jobban látszik a formája, na azóta én is, tényleg szebb.
    A cikk után jöttem rá, hogy nekem semmi ápolási rutinom, levágom, megnő, közben vagy 10* kilakkozom, ha zavar a hossza, megint vágás. Semmi rendszeresség nincs benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a p.shine-ra akkor kaptam rá,amikor leszedtem tavaly év elején a műkörmeimet.
      Azóta rendszeresen használom :)
      lehet én sem lennék ennyire rutinos,ha nem lenne blogom.Viszont azért próbálok igényesen lakkozni illetve igényes körmöket felrakni.Év elején nagyon hosszúak volták a körmeim-amiket pár jóakarom le is szólt :D

      Törlés
  7. A P. Shine készletből melyiket érdemes megvenni? Én a Moyrásat néztem ki, az jó lehet? Köszi előre is a választ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.crystalnails.hu/bolt/japan-manikur/japan-manikur-profi-keszlet-1477 ezt!! a készletet hamisítják,ez az eredeti.
      olyat nem érdemes megvenni amiben csak a pasta van,vagy a fixáló por,ugyanis a tökéletes kezeléshez mindkettőre szükség van.
      írtam,hogy sokan óckodnak az árától,nekem régóta megvan minden hétévégén használom szinte a negyede sem foyott el. szóval az ára megtérül.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!