2013. november 19., kedd

Pupa-634 Princess mauve és 830 Princess paillettes


Pupa idén egy szuper kis kollekcióval rukkolt elő,igy Karácsony tájékán szuperek a hercegnős illetve az ehhez hasonlók limitált lakkok.Én nagyon kedvelem a hercegnővel fémjelzett dolgokat,ezért is nyerő volt nálam.

4 lakk közül csak 2-t vettem meg,a másik két szín nálam előben nem nyerte e a tetszésem.




634 Princess mauve és a fedőlakk 830 Princess paillettes



634 Princess mauve egy mesés lila lakk,elég krémes igy nem volt egyszerű dolgozni vele.
Viszont felkenve a szín csodás,egy rétegben szuper volt  a fedése,hamar megszáradt.








830 Princess paillettes fedőlakk már a képeken tetszett.Arany glitteres szépség,abszolút jól mutat ezen a lila lakkon.
Erre még jött egy water decals,amit ITT találtok.Egy hibiszkus-kedvenc virágom- :)
















Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
634 Pupa-Princess mauve 2 réteg
830 Pupa-Princess paillettes
Water decals-bornprettystore




kedvelitek az ilyen lila lakkokat?








25 megjegyzés :

  1. Nagyon illik hozzá a matrica! A krémes színek a kedvenceim, ez a lilás is tetszik. A glitterek is jól mutatnak, bár nekem a matrica+glitter kicsit sok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj a végén már én is észrevettem,hogy too much.
      de láttam swatchokat ahol a fedőlakk volt sok,minden ujjon nem tetszett volna :)

      Törlés
  2. Mindkettő lakk csodaszép, és a kész manikűr is nagyon szép lett *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép szín és a matrica is klassz :)

    VálaszTörlés
  4. mennyivel jobban áll neked a rövid köröm. :)
    nagyon szép am ez a két lakk. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolod? engem mostanában nagyon zavar,hogy rövid :(

      Törlés
    2. Nekem ez az alap hosszúság, szerintem is jobb, de ez ízlés kérdése.

      Törlés
    3. elég kicsi kezem van,valahogy jobban tetszett a hosszabb természetes köröm. De most ha akarom sem tudom megnöveszteni,a munkám miatt sem,másrészt alapból visszavágom :D Érdekes,mert tavaly kicsit befordultam amikor rövidebb volt a körmöm--igaz a nyomdázásnál a hosszabb köröm kényelmetlen,mert visszahajlik- de láthatóan sokat változtam.Most tuti marad a rövidebb akkor is ha a szívem mélyén zavar.

      Törlés
  5. Jujjj nagyon tetszik!! A matricával és a glitteres topperrel annyira szép! :)

    VálaszTörlés
  6. Sikerült beleszeretnem ebbe a színbe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. élőben annyira szép.elegáns és romantikus.

      Törlés
  7. ...bellissimi questi smalti pupa...splendida collezione!!!
    ...ciaooo...lu!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. si bellissimi davvero. lo adoro pupa,questi due colori fantastici :) grazie:)

      Törlés
  8. Jajj de szép ez a Princess mauve :]

    VálaszTörlés
  9. Az alaplakk is nagyon tetszik, viszont a virágos matricákkal és a csillogós fedőlakkal...*.*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép kis mályva. és a csillámos is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  11. Díjat akptál tőlem. :) http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/11/the-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű színe van! Na és a díszítéssel csodás lett!
    Én sajnálnám lemosni..:D

    VálaszTörlés
  13. A hibiszkusz és a Pupa Princess mauve házassága az égben köttetett!!!!!!!! :)))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!