2013. november 6., szerda

Pupa-Denim blue


Ez volt az első pupa holo lakkom.Azóta még kettővel növeltem a gyűjteményem,amit abszolút nem bánok.
Valójában eddig kék holo lakkom nem volt,ez az árnyalat már üvegben is magával ragadott,mostanában szívesen lakkozok kékkel.
Felkenve nagyon szuper már az első rétegnél is.Viszont a második réteg kötelező.
Mint mindig ezt is aqua base-ra lakkoztam.

A Pupa üvegek jók,kicsik nekem tetszenek,5ml egy darabig biztos elég lesz.Viszont a Pupa lakkok ecseteit nem szeretem-a gél hasúaké szuper lapos és széles,ez viszont hosszú és nagyon keskeny.







Erre nyomdáztam is.
Szeretem ezeket a mintákat,viszont még gyakorolnom kell,hogy a minta pont középre kerüljön.
A gyűrűsujjam matt,nekem a holo lakk matton nagyon tetszik:)









Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-of Aqua base
Pupa 034 Denim blue
Fekete konad
Essence Matt top coat
Gals GA34 paletta
Pupa Top coat


kedvelitek a kék holo lakkokat?



21 megjegyzés :

  1. ha már kék, csak jó lehet :) Nyomdázva sokkal jobb, és szerintem nem kell pont középre tenni a mintát, érdekesebb, ha nem egyforma a köröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolod? nekem nagyon zavarta a szépérzékem :( pedig nem egyszerű középre biggyeszteni a mintát.mire megcsinálom megszárad a minta a gumin :D

      Törlés
  2. Jaj még a hideg is kirázott olyan szép :D Nem viccelek tényleg, nyomdával még jobban teszik ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök,hogy ennyire tetszik:)

      Törlés
  3. nagyon szép ez a lakk, a nyomda is nagyon szuper rajta, bár ez most mattítva nekem nem az igazi, de ettől függetlenül tényleg tetszik az egész :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy ujjamat muszj volt mattitanom :D

      Törlés
    2. megértelek :D én a mattítás-függő. :D

      Törlés
  4. Szép szine van, de nekem nyomdázva sokkal jobban tetszik, mint simán felkenve :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép önmagában is, de a nyomdával egyszerűen gyönyörű! :)
    Mattítva nekem egy kicsit még farmer hatásúnak is tűnik a lakk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is pont ez jutott eszmbe róla :D élőben tényleg ilyen :) szerintem ezt a színt nagyon eltalálták:)

      Törlés
  6. fúú ez a lakk nagyon gyönyörűséges. *-*

    VálaszTörlés
  7. Jó kis lakk...nyomdázva is nagyon klassz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  8. Ezt kár volt mattítani, annyira gyönyörű :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,de most nagyon rákattogtam a mattítós lakkra. mindenre felkenem :(....:D

      Törlés
  9. Nagyon tetszik ez a lakk! *-* A nyomda lemezről pedig az apró virágos a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az tényleg tökre jó.lehet azzal kellett volna nyomdáznom....

      Törlés
  10. Gyönyörű ez a lakk! Érdekes,hogy felkenve sokkal élénkebb mint az üvegben.:)
    Nagyon jól mutat rajta a nyomda minta is!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!