2013. november 22., péntek

Rimmel-803 Man overboard

Rimmel Man overboard lakkot egy rimmel lakklemosóhoz (kaptam) vettem,ami jelenleg a nagy kedvenc lakklemosóm.Itt Isana hiányában ezt szoktam megvenni:)

Szuper szürke lakk ez,az üvegre nézve azt hittem lesz gond a fedésével,de kellemesen csalódtam.
Nagyon szeretem a Rimmel lakkokat,egyre jobb és jobb ez a márka.Az ecseteiket egyszerűen imádom:)

Ez a szín egy rétegben is tökéletesen fed,lehet a második réteg már nem kellett volna rá,mert kicsit buborékos lett a két réteg.








Aki szürke lakkot keres, annak ajánlom ezt az árnyalatot,tényleg nagyon szuper.Igazi szürke!!

Erre lyukasztóval alkottam pár csillagot,ami szerintem telejesen jól illik ehhez a színhez.

Két általam eléggé hanyagolt lakkokkal készítettem a csillagokat,mindkettő Essence.




Essence Crazy good times 05 Candyction egy naracs lakk,és még pelyhes is,a 03 Colourbation csillogós acid zöld.


Az elkészült mani ilyen lett:












Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Rimmel 803 Man Overboard 2 réteg
Essence Crazy good times 05 Candyotion és 03 Colourbation a csillagokhoz
Csillag lyukasztó
Shaka Top coat




kedveled a szürke lakkokat?


9 megjegyzés :

  1. Jaj de cuki azokkal a csillagokkal! Tényleg nagyon szép szürke...hamar pótolnom kell a hiányosságom, nincsen Rimmel lakkom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na látod, ez nagyon jó kérdés :D Pedig nem két darab lakkom van, de Rimmel még nincsen közte :D

      Törlés
  2. Nagyon szép ez az árnyalat *.*

    VálaszTörlés
  3. Az üvegben az első két képen azt hittem, hogy ez egy halvány szürkés drapp lakk, de felkenve sokkal sötétebb. :O Annyira jók ezek a csillagok! :D

    VálaszTörlés
  4. Ez a szürke annyira nem jön be, de a csillagok nagyon feldobják!! Szép színekben kapható a Rimmel, de hamar beszárad, pedig kevés van az üvegben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen?ezt eddig nem is tudtam :)
      inkább ez száradjon be mint az Opi.azt jobban sajnálnám:)

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a szürke lakk.
    Szeretem ezeket az egyszerű színeket,mert jól lehet díszíteni,nagyon jók a csillagok rajta :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a lakk színe! És ezek a csillagok szuperül feldobják! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!