2013. november 12., kedd

Rimmel-850 Aye,aye,sailor



Ezt a lakkot még egy lakklemosóval együtt vettem. Önmagában nem biztos,hogy megakadt volna rajta a szemem,hiszen ehhez hasonló árnyalatom van pár.
A szuper meglepetés felkenve ért,hogy ez nem is fekete,mint ahogy talán az üvegben tűnhet,hanem sötétkék.
Az ecsete nekem nagyon tetszik,szépen és egyenletesen lehet lakkozni vele.

A Rimmel lakkokat nagyon kedvelem,szerintem szuper árhoz szuper minőség is társul.








Erre pedig egy holo lakkal nyomdáztam.
Igazából ezt a holo lakkot magam kevertem ki,szerettem volna valami jó kis árnyalatot összehozni,viszont kevés holo lakkal összekeverve csak egy szürkére futotta.
Abszolút jó nyomdázásra,nem is hittem volna,talán a sűrűsége miatt.


















Felhasznált lakkok és kellékek

Opi Base coat
Rimmel 850 Aye,aye,salior 2 réteg
Kevert holo lakk
Moyou Pro collection 04 
Konad top coat




kedvelitek ezt a lakkot?
tetszik nektek a holo lakkal nyomdázott minta?



16 megjegyzés :

  1. Nagyon jól áll neki ez a nyomdázás, gyönyörű manikűr lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik. szerintem is erre a lakkra szuper a holo minta :)

      Törlés
  2. Nagyon-nagyon szép és elegáns ezzel a mintával, bár tényleg meghökkentően sötétkék ez a fekete :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pár helyen látszik,hogy menniyre kék. amikor a boltban nézegettem feketének tűnt. aztán itthon vettem észre lámpánál,hogy kék. de nem baj,jobban bántam volna,ha fekete lett volna...

      Törlés
  3. Nagyon szép, ezt a lakkot is szeretem, a holo lakkokat is, az indás mintát is, mi kell még nekem? :D

    VálaszTörlés
  4. Veszettül jó árnyalata van ennek a kéknek, bejövős! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. ohh Rimmel lakkok. <3 és ez a díszítés. szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy bejövős neked is.
      szuper a rimmel,komolyan egyik kedvenc márkám:)

      Törlés
  6. Nekem is megvan. Úgy imádom! <3 és csak kemény 300 Ft-omba került. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom :D
      én is kb ennyiért vettem lakklemosóval együtt :)

      Törlés
  7. Mikor megláttam a holos nyomdás verziót, nem hazudok, de egy pillanatra lélegezni is elfelejtettem...ez valami hihetetlenül gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép színe van és a minta is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  9. Imádat. Csodaszép tényleg, és a nyomdázás is! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép nyomdázva, a lakk maga is abszolút gyönyörű, a maga csalóka színével. Imádom a sötétkék lakkokat :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép mélykék ez a lakk,tényleg szinte feketének néz ki.
    A holos nyomdázás pedig valami csodálatos lett rajta! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!