2013. november 30., szombat

Rimmel Space dust-004 Luna love

Ma újabb sand lakk kerül a terítékre,mégpedig a Rimmel jóvoltából.
Luna love nagyon hasonlít a héten már említett gumdropsra-itt megnézhetitek,viszont ebben a lakkban nem holo hanem sok mesés színes csillámos holo jellegű glitter van.
Szerintem az alapszín nagyon hasonló,ez lakk talán egy fokkal jobban tetszik nekem.



Felkenve 2 rétegben használtam,az ecsetét imádom-mint minden Rimmel lakknak.
Sikerült napfényben is lefotóznom:)








napfényben






Imádom tényleg ezt a lakkot,sokkal jobb árban is mint a Nicole by opi,viszont tartósságban jobb.
De nem bánom,hogy megvettem:)



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Rimmel-Space dust-004 Luna love 2 rétegben
Gyűrű Bornprettystore-Itt




neked hogy tetszik ez a lakk?





25 megjegyzés :

  1. Gyönyörű szín, annyira jól mutat a körmeiden, szép kis darab. Én tegnap beszereztem az Aurorát :D alig várom hogy kipróbálhassam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az aurora nagyon szép.Kiváncsi leszek a véleményedre. :)

      Törlés
  2. Nagyon bejön az egész kollekció :)

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a gyűrűvel kombinálva naggggyon ütős páros lett belőlük! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohhh köszi.-végre valaki nézte a gyűrűt is :) köszi köszi

      Törlés
    2. Szerintem hasonló az Essence piros sandjéhez, csak sötétebb. De ez is ellemes málnás színű :) Annyira rossz, hogy ide a Rimmel csak két lakkját hozta be, és még csak nem is a legjobbakat :D

      Törlés
    3. Ne add fel lehet otthon is lesz;-)

      Törlés
  4. Úúúúú ez nagyon szép, imádom a színét! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a lakk!
    A gyűrű pedig pont illik hozzá.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nah ezt nem hiszem :D ha fekete lenne.....

      Törlés
  6. Szerintem is nagyon szép a lakk, és csatlakozom Erikához az a gyűrű nagyon jól mutat vele :)

    VálaszTörlés
  7. Szépséges! Bár jobban tetszene, ha jobban hasonlítana textúrájában a moon walingra. :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem erről a lakkról már annyira a karácsony jut eszembe, hogy már most kitenném az összes dekorációt a lakásban :)

    VálaszTörlés
  9. A gyűrűd nagyon szuper, kell :) az enyém még nem érkezett meg :( többször megnéztem a képeket, de valahogy ez a szín ebben a textúrában nem jön be... Kék, szürke, fekete, arany, fehér, szinte bármi, csak ne piros és közeli árnyalatai...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendeltem egy másik gyűrűt is de az törötten érkezett :(

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!