2013. november 24., vasárnap

Rimmel Space dust-005 Total eclipse


Nagyon régen szerettem volna egy lakkot,mint ezt.
Amikor otthon megláttam a 2 Space dust lakkot,teljesen magával ragadott-természetesen megvettem- utána szivárogtak a swatchok,a fennmaradó másik 3 lakkról,így mindenképpen igényt tartottam rájuk.

Nos,olyan szerencsésnek mondhatom magam,hogy még november elején olvastam,náluk elérhető lesz az egész kollekció,így tűkön ültem,hogy megszerezzem magamnak.
A swatchokat alapján nekem a Total eclipse volt a teljes szerelem,de gyenge vagyok a lakkos pultoknál,így a másik két társát is megvettem.
Gondolom a boltban hülyének néztek,mert már-már futottam úgy keresetem a Rimmel pultot :)

 Total eclipse egy fekete alapú sand lakk,amiben rengeteg zöld-lila csillám van.
Nagyon szép árnyalat és még sand is,aki kedveli a sötétebb sand lakkokat annak ez kihagyhatatlan darab.
2 rétegben kentem fel,ma reggel alig-alig volt napsütés nálunk,így a színet nem volt egyszerű lefotózni.
A zöld csillám nagyon érvényesül,egyszerűen ez a lakk csodálatos.





direkt elmosott kép,így visszaköszönnek a zöld csillámok











Felhasznált lakkok:

China glaze- Base coat
Rimmel Space dust-Total eclipse 2 rétegben





neked tetszik ez a lakk?


21 megjegyzés :

  1. Izgalmas így egyben a fekete sand és a zöld csillám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagy kattanás volt nekem ez a lakk :) tényleg különleges :)

      Törlés
  2. Júújj, de szép, tök megnézném fedőlakkal :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az most sajnos nem lesz mert már lemostam a lakkot :D ma előre melózok,így kb 10 lakkot még fel kell kennem :(

      Törlés
  3. Csodálatos! :) A bézsre (?) vadászok már hetek óta, de sajnos nem láttam egy darabot sem belőle...sem rossmannban sem tescoban :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az aurorára vadászom. Még holnap elszaladok az utolsó Rossmannba, ahol nem jártam..reménykedek :D

      Törlés
    2. Bocs hogy idekotnyeleskedek, de ha esetleg nem találsz sehol, nálam van egy kihasználatlan példány, egyszer próbáltam és még féláron sikerült megvennem csak sajnos nem bontakozott ki vele a várva várt szerelem...

      Törlés
  4. Tudtam, hogy beszerzed mindet :D Jó lehet ez a lakk, már csak zöld csillámok miatt is :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper színe van!!!
    Nagyon tetszenek benne a zöld csillámok! :D

    VálaszTörlés
  6. Hmm..alapjáraton nem vagyok annyira oda a fekete lakkokért, de ez gyönyörű..*.*

    VálaszTörlés
  7. sajnos nem kaptam sehol ebből a kollekcióból, így megvettem az IsaDora Emerald Crush-t, de ez egy elég jó dupe-nak tűnik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez még otthon nincs :(
      viszont nekem az IsaDora is tetszik:) lehet ezért is volt kattanásom...

      Törlés
  8. Tényleg olyan, mint az Isadora emerald crush, csak töredékébe kerül *-*

    VálaszTörlés
  9. Ez a legszebb a kollekcióból szerintem! *-*

    VálaszTörlés
  10. Végre egy igazi fekete sand lakk *-* akarom :D

    VálaszTörlés
  11. Ez eddig a kedvenc fekete sand lakkom. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!